آخرین اخبار

23. تير 1401 - 14:03   |   کد مطلب: 10733
علی کریمی‌ گفت: اوضاع کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی بحرانی است و این کشور توان پیشبرد امور عادی خود را ندارند، مشکلات آمریکا با سفر بایدن به منطقه رفع نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به سفر قریب‌الوقوع بایدن به عربستان سعودی  گفت: رییس جمهور آمریکا سفر به عربستان مها کرده است که از بتواند زیر فشارهای داخلی که از افزایش سرسام آور قیمت انرژی گریبانگیر این کشور شده است به زعم خود بکاهد.

 

 

 

علی کریمی‌ فیروزجایی این سفر را ناشی از تحریک لابی صهیونیست برای احیای این رژیم جعلی عنوان کرد و افزود: این سفر به منطقه خلیج فارس و عربستان سعودی نمی‌تواند به جسم در حال احتضار رژیم صهیونیستی و متحدانش کمکی کند و این سفر قبل از شروع شکست خورده است.

 

 

 

وی رویای همبستگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای شکل دهی نظم نوین در آسیا خام وعبث دانست و خاطر نشان کرد: اوضاع کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی بحرانی است و این کشور توان پیشبرد امور عادی خود را ندارند، مشکلات آمریکا با سفر بایدن به منطقه رفع نخواهد شد.

 

 

 

نماینده مردم مازندران «بابل» در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سفر بایدن به منطقه در واقع نشانه عجز وناتوانی از شرایط کنونی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت در آن گیرافتاده اند.

 

 

 

کریمی فیروزجایی با اشاره به اینکه کشورهای عربی منطقه باید باز رفتارهای گذشته دولت مردان آمریکایی درس بگیرند که در شرایط حساس وقتی به کمک این کشور احتیاج دارند به تمان عهدنامه ها و توافق نامه ها پشت پا می زنند ابراز کرد: ایران به تمام دنیا ثابت کرده است که دوست و متحد صادق و راستین همه کشورهای دنیا بویژه همسایگان خود است و بر هر عهدی و پیمانی که با دیگر کشورها و از جمله همسایگانش تا کنون بسته استوار مانده است.

 

 

 

امتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک