آخرین اخبار

16. تير 1401 - 6:41   |   کد مطلب: 10705
رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت: سنجش ۵ هزار نوآموز در بدو ورود به مدرسه و پیش دبستانی در شهرستان های کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی از امروز آغاز می شود.

رییس آموزش و پرورش دهدشت امروز در گفت و گو با پایگاه خبری با اشاره به طرح ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دوره پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی گفت: این طرح در ۲ پایگاه مستقر و سیار از ۱۵ تیرماه در این شهرستان به اجرا در آمده است.

 

 

 

فضل الله گنجی پور با اشاره به اینکه پایگاه ثابت شهرستان کهگیلویه و چرام را تحت پوشش قرار می دهد افزود: شهرستان های لنده ، به‍منی و بخش های دیشموک و چاروسا با روش ‌های سنجش از طریق یک پایگاه سیار نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

 

 

وی تصریح کرد : مجموعا ۵ هزار نوآموز بدو ورود در شهرستان های کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی از نظر جسمانی در سیزده بخش در قالب بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه‌گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان و .... مورد ارزیابی‌ قرار گرفته و این فرایند تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

گنجی پور با اشاره به اینکه این طرح یکی از بزرگترین و فراگیر ترین طرحهای غربالگری است که وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود خاطر نشان کرد:هدف از اجرای این طرح مداخله بهنگام و همچنین برنامه ریزی آموزشی جهت دانش آموزان بدو ورود به دبستان به اجرا در امده است.

 

 

 

وی گفت: خانواده ها توجه داشته باشند، برای انجام مراحل نوآموزان، باید هنگام مراجعه به پایگاه‌ سنجش، اصل شناسنامه دانش آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل شده، یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه داشته باشند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک