آخرین اخبار

18. فروردين 1394 - 16:46   |   کد مطلب: 1069
گازرساني به بخش‌هاي ديشموك و قلعه‌رئيسي، بحثي كه هميشه در جريان هست، در آستانه انتخابات به اوج مي‌رسد و محقق شدن آن به عمل كردن مسئولان به وعده‌هايشان بستگي دارد.
گازرساني به بخشهاي  ديشموك و قلعه‌رئيسي چه زماني محقق خواهد شد؟

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، گازرساني به بخشهاي ديشموك و قلعه‌رئيسي، بحثي كه هميشه در جريان هست، در آستانه انتخابات به اوج مي‌رسد و محقق شدن آن به عمل كردن  مسئولان به وعده‌هايشان بستگي دارد.

 

گازرساني به بخشهاي ديشموك و قلعه‌رئيسي كه قرار بود در بهمن‌ماه 93 طراحي شود و پس از انجام محاسبات در فروردين‌ماه 94 آماده واگذاري به پيمانكار شود، اما همچنان خبري از شروع فعاليت مسئولان مربوطه نيست....!؟

 

مدتي قبل بود كه نماينده مردم در مجلس اظهار كرد: كلنگ گازرساني به بخشهاي ديشموك و چاروسا در عيد نوروز به زمين زده خواهد شد!

 

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كهگيلويه، در حال حاضر هيچ گونه اقدامي صورت نگرفته و كماكان تبربدستان اين مناطق بر نابودي منابع طبيعي مي‌چربد.

 

هرچند وقت يكبار مسئولان و بخصوص نماينده مردم شهرستان كهگيلويه در مجلس وعده‌هايي مبني بر گازرساني به اين دو بخش را سر مي‌دهند و زماني از انتشارخبر در رسانه‌ها نمي‌گذرد كه اين موضوع به روال اوليه باز ‌مي‌گردد.

 

مدت چند سال است كه گازرساني به مناطق ديشموك و قلعه‌رئيسي به دغدغه‌اي اساسي مردم اين بخش‌ها تبديل شده است ولي با آمدن مسئولين ذيربط و دادن قول و قرارها اميد و شفعي هر چند موقت و كوتاه در دل مردم ايجاد مي‌شود اما با پاك شدن ردپاي مسئولين همه چيز به روال قبل بر مي‌گردد.

 

وعده‌ي گازرساني به اين دو بخش، موضوعي كه هميشه در آستانه انتخابات‌ها قوت مي‌گيرد نه براي حل مشكل مردم بلكه فقط براي جذب آراي مردم در انتخابات صورت مي‌پذيرد..

 

اين موضوع شد دغدغه‌ي اصلي مردم اين دو بخش و هر روز انتظار مي‌كشند تا شايد روزي اين رويا به واقعيت تبديل شود.

 

آيا گازرساني به بخشهاي محروم قلعه‌رئيسي و ديشموك محقق مي‌شود يا فقط مسئولان از اين موضوع جهت پيشبرد اهداف خود در موضوعات مختلف استفاده خواهند كرد؟!

 

و حالا مردم اين دو منطقه منتظر وعده‌هاي مسئولان هستند تا شايد با محقق شدن اين مسئله، گوشه‌اي از مشكلاتشان كاسته شود و شروع فعاليت گازرساني به دو بخش چاروسا و قلعه‌رئيسي جديت تلاش مسئولان مربوطه را مي‌طلبد.

 

بخشهاي ديشموك و قلعه‌رئيسي به ترتيب با جمعيتي بيش از 45 هزار نفر در 90 و 63 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارند. 

 

انتهاي پيام: و/آ

گزارش: پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک