آخرین اخبار

5. خرداد 1401 - 13:05   |   کد مطلب: 10627
پدر و مادر لنده ای برای نوزادان سه قلوی خود نام های جالبی انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ خانواده لنده‌ای به عشق شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) فرزندان خود را به ترتیب صادق، قاسم و محمد نام گذاری کردند.

پدر سه قلو‌ها و برادر شهید والامقام شهید ثانی از شهدای مدافع امنیت که در سال ۹۰ در نبرد با گروه پژاک در کردستان به شهادت رسیده است گفت: فرزندانم در سالروز سوم خرداد و در آستانه شهادت امام صادق (ع) به دنیا آمدند.

محمدیار سهرابی ثانی افزود: به حرمت سالروز شهادت امام صادق (ع) نام یکی از فرزندان را صادق، به نام برادر شهیدم نام یکی دیگر از فرزندان را محمد، و به عشق و ارادتی که به حاج قاسم سلیمانی داشتم نام فرزند دیگرم را به نام این شهید والامقام زینت دادم.

وی با بیان اینکه سه قلو‌ها فرزندان چهارم، پنجم و ششم بنده هستند ادامه داد: فرزندآوری و افزایش جمعیت و درنتیجه حفظ جوانی جمعیت امروز از مسائل مهم ودارای اولویت در کشور است.

این برادر شهید اضافه کرد: اهمیت جوانی جمعیت در حدی است که رهبر معظم انقلاب در این چند سال مکرر نسبت به این موضوع هشدار داده و به مسئولان و مردم برای جبران این کاستی و پیشگیری از خطر بحران جمعیت تذکر داده‌اند.

این مادر جوان لنده ای، ارادت خود به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را بسیار زیاد دانست و گفت: اسم فرزندانم را به نام اهل بیت و شهدا انتخاب کردم تا با الطاف ائمه و الگوگیری از شهدا سرباز امام زمان (عج) و مطیع ولایت باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک