آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1401 - 12:46   |   کد مطلب: 10567
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از خسارت 8 میلیاردی این شرکت در اثر سرقت خبر داد و گفت: برای جلوگیری از سرقت ها تبدیل شبکه سیمی به کابل دردستور کار است.

معتمدی زاده در خصوص آخرین اقدامات و برنامه ها جهت جلوگیری از سرق کابل های برق در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ای برای تبدیل شبکه سیم به کایل در دستور کار است که در این راستا 400 کیلومتر از شبکه سیمی به کابل تبدیل شده است و در سال جاری تلاش می شود یک هزار کیلومتر شبکه سیمی به کابل تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درصددیم تا پایان سال سیم از شبکه حذف شود، گفت: در حوزه سرقت علاوه بر سرقت سیم، شاهد سرق ترانس، تابلو، درب تابلوها و کلیدهای آن در شهر هستیم.

این مسئول در ادامه به نصب حفاظ ها برای جلوگیری از سرقت آنها اشاره داشت و افزود: افزایش سیستم های هشدار دهنده و پیامکی از دیگر اقدامات برای جلوگیری از سرقت در بخش های مختلف است.

وی افزود: در سال گذشته حدود 8 میلیارد تومان خسارت به شبکه برق در اثر سرقت تجهیزات در استان وارد آمد.

معتمدی زاده با بیان اینکه سرقت ها علاوه بر خسارت به شرکت برق سبب افزایش خسارات برای مشترکان می شود، افزود: خاموشی برق، نارضایتی عمومی، آسیب به تجهیزات شهروندان از دیگر موضوعاتی است که در اثر سرقت تجهیزات برق مشاهده می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به بازداشت افرادی که اقدام به سرقت تجهیزات برق داشتند، اشاره داشت و گفت: مردم می توانند اگر قطعی برق را مشاهده کردند با حساسیت موراد را با پلیس 110 یا اتفاقات شرکت برق با شماره 121 تماس گرفته و گزارش این موضوع داده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک