آخرین اخبار

14. فروردين 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 1040
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: از همه خوشحال‌تر و راضی‌تر پس از بیانیه لوزان عربستان و اسرائیل هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بیانیه لوزان اظهار کرد: باید از تیم هسته‌ای کشورمان به خاطر روزها و ساعت‌هایی که صرف مذاکره کردند تشکر کنیم که واقعا کار خسته کننده‌ای داشتند.

وی گفت: البته باید از تیم‌های قبلی هم قدردانی کرد که ایستادگی آن‌ها موجب شد تا طرف‌های مقابل عقب‌نشینی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقطه قوت بیانیه لوزان این بود که آن‌ها ما را به عنوان یک قدرت هسته‌ای شناختند.

وی تنها دستاورد ایران در مذاکرات را همین موضوع دانست و گفت: اما در مقابل یکی دو امتیاز کوچک که گرفتیم ده‌ها امتیاز بزرگ را به طرف مقابل دادیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: این که تعداد سانتریفوژهای ما از 19 هزار به 6 هزار تقلیل پیدا کند و یا این که فرودی ما بی‌خاصیت شود و ده‌ها مورد دیگر از این دست امتیازات همه امتیازات بزرگی بود که دادیم و چیز زیادی نگرفتیم.

بزرگواری افزود: وضعیت تحریم‌ها بهتر که نشد بدتر هم شد و سایه تحریم‌های سنگین‌تر به بهانه‌های مختلف بر سر کشور سنگینی خواهد کرد.

وی گفت: در این میان تنها کسانی که بیش از همه دستاورد داشتند اسرائیل و عربستان بودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره هلهله‌ای که برخی در کشور به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: اگر رجوعی به افکار عمومی کرده باشید آن‌چنان خوشحالی نمی‌بینید.

وی افزود: اما مشخص است که چه کسانی و با چه اهدافی هلهله سیاسی راه انداخته‌اند.

 

انتهاي پيام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک