آخرین اخبار

19. اسفند 1400 - 7:04   |   کد مطلب: 10384
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس مطرح کرد؛
روحانی چرخ اقتصاد کشور را از حرکت باز داشت
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: دولت روحانی در هشت سال کشور داری خود چرخ های ماشین اقتصاد کشور نه اینکه به حرکت در نیاورد بلکه آن را نیز انتهای دره هدایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تفاوت های دولت روحانی با رئیسی گفت: دولت روحانی در هشت سال کشور داری خود چرخ های ماشین اقتصاد کشور نه اینکه به حرکت در نیاورد بلکه آن را نیز انتهای دره هدایت کرد.

 

 

 

حجت الاسلام علیرضا سلیمی به حضور میدانی رئیسی به شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور دولت قبل ۲سال از خانه بیرون نیامد اما رئیسی در حال سرکشی و اجرایی مملکت داری است و در همین شرایط کرونا به همه مناطق و صنوف در حال سرکشی است.

 

 

 

وی به بازدید و نظرسنجی های از پشت پنجره خودرو روحانی اشاره کرد و بیان داشت: رییسی در میدان بوده، رو در رو و بدون پرده با مردم و روستائیان گفتگو می کند.

 

 

 

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به اینکه کشور در دوره ریاست روحانی به جایی رسید که برای ترمیم ویرانی های بر جای مانده از آن نیاز به فرصت بسیاری دارد اذعان دادشت: حجم تخریب های اقتصادی هشت سال گذشته توسط آن دولت بیشتر از حجم ویرانه های است که جنگ هشت ساله است که بر ایران تحمیل شده بود.

 

 

 

سلیمی با اشاره به اینکه مسئولان نباید پشت درهای بسته بنشینند و فقط برای نمایش دست به اقدامات بیهوده از جمله افتتاح چند مرتبه ای یک طرح و سفرهای بی نتیجه بزنند گفت: سفر رئیسی به شهرهای مختلف موجب شده است که کورسوهای امید در دل مردم روشن شود و این سفرها نشان می دهد که این دولت کمر همت خود برای انجام کار و تلاش به کار بسته مرد میدان عمل است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک