آخرین اخبار

9. بهمن 1400 - 10:13   |   کد مطلب: 10320
امام جمعه سوق با گلایه از عدم حضور مسئولان این شهر درستادگرامیداشت دهه فجر گفت:مسئولان بدانندامروز اگر پست و مقامی دارند ازبرکت انقلاب اسلامی و برکت خون شهدا است و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امام جمعه سوق در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید جوانان در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) قرار گیرند، گفت: اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه‌فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت‌ها و دستاوردها داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری و رشد رسیده است.

 

وی تصریح کرد:تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب نشانگر این است که باید بازشناسی انقلاب اسلامی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در دستور کار باشد.

 

کیانی اصل با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را از اسلام و انقلاب منحرف کند، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد موفقیت های ۱۰۰ درصدی انقلاب را شکست جلوه دهد و بنابراین رسانه ها و افراد دارای تریبون باید حقایق را به جوانان بشناسانند.

 

مسئولان مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند

 

وی تشکیل ستادگرامیداشت دهه فجر را مهم خواند و با گلایه از عدم حضور مدیران سوق در این نشست عنوان کرد: مسئولان بدانند امروز اگر پست و مقامی دارند از برکت انقلاب اسلامی و برکت خون شهدا است ولی متاسفانه به پست و مقام می رسند فراموش می کنند.

 

کیانی اصل با تاکید بر اینکه آنهایی که بر مسند ریاست تکیه زدند آیا نفهمیدند که تشکیل حکومت اسلامی چه معنایی دارد؟ گفت: انتظار ما از مدیران دولت اسلامی بیش از اینهاست. متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی ها کم توجهی‌ کرده و در جلسه گرامی‌داشت دهه فجر حاضر نشدند.

 

وی با تاکید بر اینکه در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به هر وسیله برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کرده است و تاکنون موفق نبوده است، افزود: در عین حال به مسئولان و مدیران متذکر می شوم که همه باید مراقب و مواظب باشند تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکرده و در فضایی که دشمن ایجاد می‌کند قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک