آخرین اخبار

27. آذر 1400 - 14:31   |   کد مطلب: 10249
فرماندار کهگیلویه گفت: به همه مدیران کل، این تذکر را می دهم تا یک روز اینجا فرماندار باشم ، اجازه تکرار این عمل را نخواهم داد، و مدیرکل منابع طبیعی اجازه حضور در شهرستان را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهکیلویه در اول جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، خطاب به مدیر جدید منابع طبیعی شهرستان گفت : اگر از فرزندان شهرستان نبودید به جلسه شما را راه نمی‌دادم چون کار غیر اخلاقی مدیر کل قابل چشم پوشی نیست.

 

 

 

دارا کریمی نژاد افزود: روز چهارشنبه با ارسال نامه ای با استاندار صحبت کرده و این اقدام مدیر کل را محکوم کردم.

 

 

 

وی با اشاره به متن نامه ارسالی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:در راستای تاکیدات حضرت عالی شان و اقتدار دولت و هماهنگی امور شهرستان هر گونه عزل و نصب مسئولان ادارات شهرستان توسط مقامات ذی ربط با اطلاع فرمانداری صورت گیرد، اما بر خلاف انتظارات اداره کل منابع طبعی استان بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری در روز دوشنبه مبادرت به تغییر و جابجایی در شهرستان کردند که این عمل ایشان، وهن اقتدار دولت بوده است.

 

 

 

کریمی نژاد بیان داشت: به همه مدیران کل، این تذکر را می دهم تا یک روز اینجا فرماندار باشم ، اجازه تکرار این عمل را نخواهم داد. و مدیر کل منابع طبیعی اجازه حضور در شهرستان ندارد و حتی اگر در روز معارفه می امدند نیز اجازه ماندن را نمی دادم!

 

 

 

وی با اشاره به اینکه قبلا نیز همچین اتفاقی در شرف وقوع بود که جلوی ان را گرفته و نگذاشتیم انجام شود، ادامه داد:دولت جدید نیروهای خود را جابجای می کند و این حق طبیعی انها است.

 

 

 

مقام ارشد اجرایی دولت در کهگیلویه اظهار کرد: باید به مدیران کل تذکر داده شود که دیگر این موضوعات تکرار نشود و استاندار نیز اعلام کردند به جد پیگیر مسائله هستند.

 

 

 

کریمی نژاد گفت: این خود یک بحرانی مدیریتی است که یک مدیر کلی بخواهد دست به چنین اقدامی بزند و کمکی به جمع کردن بحران ها نمی کند.

 

 

 

وی افزود: دولتی آمده مدیران قبلی می روند و مدیر جدید جاگزین می شود اما باید شان و احترام و جایگاه مدیر قبلی و خود دولت باید حفط شود  

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: یک مدیر کلی، بخواهد به واسطه ۱ تا ۲ ماه ماندن درست به این چنین کاری های بزند و از این طریق جایگاه دولت را زیر سوال ببرد اصلا جایز نیست و عمل مدیر کل بسیار نامناسب و نسنجیده بود.

 

 

 

کریمی نژاد خطاب به مدیران جدید عنوان کرد: مدیران نیز باید شان خود را حفظ کنند چون نوبت تغییر شماها نیز فرا می رسد.

 

 

 

وی در ادامه گفت: مدیران جدید نیز باید 2 تا 3 سال دیگر جای خودشان به نفر دیگری بدهند، پس چیزی را که برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید و هر شخصی باید خودش رعایت کند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک