آخرین اخبار

9. آذر 1400 - 10:24   |   کد مطلب: 10185
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛
۳۸۰ پرونده برای واحدهای خبازی متخلف کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد
باقری فرد گفت: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ در بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی در استان تعداد ۳۸۰ پرونده تخلف برای واحدهای خبازی متخلف تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ بیش از پنج هزار ، بازرسی ویژه واحدهای خبازی در کل استان صورت گرفته، گفت: بالغ بر ۳۸۰ پرونده تخلف را برای واحد های خبازی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ، ارسال گردید.

 

 

 

 

 

روح الله باقری فرد با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ واحد خبازی یارانه نوع ۱ و ۲ در کل استان مشغول فعالیت هستند افزود: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده ۱۵۷ میلیون تومان برای این واحد ها برآورد شده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: عمده تخلفات شامل؛ کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری توسط واحد های خبازی بوده است.

 

 

 

باقری فرد با تاکید بر اینکه توسعه می کنیم واحدهای خبازی ساعات کاری در تایم صبح ساعت ۶ تا ۷:۳۰، ۱۰ تا ۱۲ ظهر و ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰عصر پخت داشته باشند، ادامه داد: هر واحدی که بخواهد تخلفی انجام داده و حقوق مصرف کننده را زیر پا بگذارد و این ساعات کاری را رعایت نکنند به جد برخورد می شود.

 

 

 

وی بیان داشت: عدم رعایت ساعات کار خبازی ها، نسبت به تشکیل پرونده تخلف با بالاترین جریمه برای این واحدها در نظر گرفته و به تعزیرات حکومتی ارسال می شود و نیز اقدام به کسر سهمیه آنها خواهد شد و اگر تخلفات مکرر باشد و به تذکرات توجه نکنند مبادرت به تعلیق پرونده کسب این واحدهای صنفی خواهد شد.

 

 

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تاکید کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای خبازی را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی صنعت معدن و تجارت با ما در میان بگذارند تا بتوانیم شکایات را بررسی و در صورت محرز بودن تخلفات برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک