آخرین اخبار

4. آذر 1400 - 7:18   |   کد مطلب: 10167
یک کارگاه غیرمجاز و تبدیل ضایعات که اقدام به جمع آوری ضایعات کشتارگاهی و پسماند واحدهای عرضه فراورده های خام دامی سطح شهر و تبدیل آن به روغن در کارگاهی بدون نظارت و تایید دامپزشکی در حومه شهر یاسوج می نمودبا حکم تعزیرات حکومتی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛دکتر علی روئین تن ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با تایید این خبر افزود: یک کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی جمع آوری و تبدیل ضایعات که اقدام به جمع آوری ضایعات کشتارگاهی و پسماند واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر و تبدیل آن به روغن در کارگاهی بدون نظارت و تایید دامپزشکی در حومه شهر یاسوج می نمود ، با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمدپلمپ شد.

دکتر روئین تن گفت:این واحد چربی گیری غیرمجاز که در محیطی کاملا غیر بهداشتی فعالیت می نمود با جوشاندن چربی های کشتارگاهی و آلایش طیور همراه با برخی مواد شیمیایی ضمن ایجاد بوی بسیار نامطبوع، آلودگی آب، خاک و تهدید سلامت عمومی ساکنان منطقه را نیز دامن زده بود که خوشبختانه در اولین فرصت سریعا پلمپ و از چرخه فعالیت خارج گردید.

 

وی گفت: متقاضیان می توانند جهت سرمایه گذاری و فعالیت دراین بخش به اداره کل دامپزشکی استان مراجعه نمایند و با رعایت شرایط و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور نسبت به اخذ پروانه تبدیل ضایعات اقدام کنند.

رییس اداره دامپزشکی بویراحمد از مردم خواست گزارش فعالیت غیرمجاز کارگاه های مرتبط با حوزه دام ، طیور و آبریان را از طریق سامانه ۱۵۱۲ با کارشناسان و بازرسین دامپزشکی در میان بگذارند

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک