آخرین اخبار

15. مهر 1400 - 14:41   |   کد مطلب: 10083
حجت الاسلام سید محمد موحد در دومین روز از سفر خود به شهرستان بهمئی به بخش ممبی رفت و در بین مردم پاسخگوی مطالبات مردم این بخش بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی امروز  در جمع مردم ممبی گفت: بزرگ ترین معضل این روزها بحث بیکاری جوانان است و خواسته های عموم مردم بحث اشتغال است و این موضوع در سراسر کشور نمایان است که باید یک فکر اساسی به حال این موضوع شود.

 

حجت‌الاسلام محمد موحد افزود: تورم این روزها باعث فشار اساسی به مردم خصوصا قشر مستضعف که تحت پوشش نهاد های حمایتی هستند شده است.

 

وی تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی به موضوعات ورود کرده امیدوارم این ورود باعث شود مردم این آثار را در زندگی خود ببینند.

 

موحد ادامه داد:نمایندگان در حد بضاعت تلاش می کنند و سعی دارند با همدلی و هم گرایی که وجود دارد بار این موضوع را از روی دوش مردم کم تر کنند.

 

وی عنوان کرد: بی اطلاع از مشکلات مردم نبوده و نیستم چون در بین مردم بودم و مدام در وزارت خانه پیگیر هستم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: موضوع سد با اعتباری که تخصیص داده شده بزودی ابلاغ می شود و با سرعت کار اجرایی آن آغاز خواهد شد و خبری خوب برای مردم این منطقه است.

 

موحد افزود؛ پروژه گازرسانی فعال است ولی سعی می شود روستایی که توجهی نشده را شناسایی و در چارچوب طرح گازرسانی و اجرایی شود.

 

وی اشاره ای به بحث آب داشت و افزود: در همه کشور معضل کمبود آب وجود دارد ولی دلیل نمی شود که قطعی مکرر آب را در این بخش داشته باشیم.

 

موحد بیان داشت:  شورا مطالبه ها را مکتوب ارائه دهند تا تک به تک و بصورت ویژه پیگیری شود. وی ابراز کرد؛ این مردم هرچیزی داشتند به پای انقلاب گذاشتند و حق این مردم این نیست باید توجه ویژه به این حوزه شود.

 

وی ادامه داد:  پیگیری هایی در خصوص شهر شدن بخش ممبی داشتم که با وزیر کشور و سایر مسولان چندین جلسه گذاشتم و سعی داریم در همه مناطق خصوصا این جا اجرایی شود.

 

موحد توسعه راه ها را مهم دانست و افزود: جاده های مناطق که مطالبه مهم مردم است و مجموعه راه باید در این راستا کارهای لازم را انجام دهند و مدیر راه باید در موضوع پروژه های خود را در این بخش فعال کند.

 

وی تصریح کرد: سعی داریم کمک مردم باشیم و نگذاریم حق و حقوق مردم ضایع شود. موحد عنوان کرد: مدیران جهادی پای کار بیایند و وظیفه خود را انجام دهند و بنده هم در این راستا کوتاهی نمیکنم و از مدیران جهادی حمایت می کنم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان ضمن پوزش بابت عدم حضور در بین مردم بخاطر شرایط کرونایی گفت: انشاالله مطالب را طبق اولویت و مکتوب ارائه دهید تا انشاالله نتیجه بهتری حاصل شود.

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک