آخرین اخبار

14. مهر 1400 - 13:28   |   کد مطلب: 10075
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه، بزرگترین ترس دشمن، وحدت میان مردم است گفت: مسئولان بخیل و تنگ نظر نباشند چرا که نگاه امیدوارانه گره گشای حل مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفتگو با صبح زاگرس گفت: سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی کامل حاکمیت اسلام برای همه دوران‌های تاریخ است.

حجت‌الاسلام علی ولایتی نسب افزود: در زمان پیامبر اکرم ص عده‌ای حرف ایشان را نشنیده و راه خود را جدا کردند و عده‌ای نیز منافق شدند.

وی تصریح کرد: در طول دوران حیات پیامبر اکرم ص هر جا که مردم در کنارش حضور داشتند و همراهی کردند پیروز شدند.

ولایتی نسب ادامه داد: خداوند با هیچ قوم و گروهی عقد اخوت نبسته و تنها زمانی که مردم پای کار بیایند رحمت خداوند شامل حالشان خواهد بود و اگر پای کار نیایند با هلاکت و شکست روبرو خواهند شد.

وی بیان داشت: بزرگترین ترس دشمن، وحدت میان مردم بوده و به وسیله این وحدت است که مسلمانان می توانند حقوق خود را از دولت های مستکبر جهان مطالبه کنند.

این مسئول به سفر ریاست جمهوری با استان اشاره و گفت: مایه چشم روشنی که مسئول کشوری با چنین رفتاری با مردم برخورد کند، موجب دلگرمی بوده و این برگرفته از سیره امیر المومنین ع است و امیداست این شیوه به عنوان خادم ملت ادامه یابد.

ولایتی نسب با بیان اینکه چشم امید مردم باید به خدا باشد، گفت: مدیران و مسئولان باید با رعایت تقوا به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و تصمیمات مناسبی را برای رفاه حال مردم اتخاذ کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه حکومت دینی، از آن خداوند است افزود: ما وقتی امیدمان به غیر خدا نیست، گاهی خداوند از جایی که اصلا حساب نمی کنیم و باورمان نمی شود مشکلات اقتصادی و ... را حل می‌کند، توکل به خدا یک نتیجه دارد و دل بستن به غیر خدا، نتیجه‌ای دیگر.

ولایتی نسب در پایان تصریح کرد: یک مسئول نباید بخیل و تنگ نظر باشد و منت برای انجام کاری بر سر مردم گذارد. باید نگاه امیدوارانه و گره گشایانه به حل مشکلات داشته باشد که این در مردم تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک