آخرین اخبار

12. مهر 1400 - 7:31   |   کد مطلب: 10074
بسیجیان گروه جهادی "شهید آذرشب" در اردوهای جهادی به بخش چاروسا خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با پرورش نیروها و مدیران جهادی و ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق محروم و تلاش در کارآمدی بسیج در کمک به محرومین و مستضعفین از اهداف اردوهای جهادی است.

---

فرمانده حوزه مقاومت امام صادق (ع) چاروسا، با بیان اینکه بسیجیان گروه جهادی شهید آذرشب در اردوی‌های جهادی یک و هفت روزه به این بخش خدمات‌ رسانی کردند، گفت: محرومیت زدایی بسیج ، در عرصه های مختلف در دستور کار است که از جمله کارهای صورت گرفته، ساخت و تعمیر منازل مسکونی افراد نیازمند و بی بضاعت از کارهای عمرانی ارائه شده به مردم مناطق کمتر برخوردار در این بخش می توان اشاره کرد.

 

 ---

توحید رجایی افزود: فرهنگ جهادی یک مفهوم کلی است که از جمله مصادیق آن دین‌محوری، ولایت‌مداری، ایثار و ازخودگذشتگی، مردم‌گرایی، ارزش‌مداری، انعطاف‌پذیری، خودباوری، پویایی و مأموریت‌پذیری است.

---

 

وی با بیان اینکه، بسیج با تمام توان وقدرت در خدمت مردم است، تصریح کرد:  اهمیت نظام مدیریتی و سازمان اداری و تشکیلاتی جهاد سازندگی، با توجه به کارایی و کارآمد بودن نظام ، پیوسته مورد تأیید و تأکید مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خدمات آن در زمانی بسیار کوتاه موجب فعالیت‌های عمرانی شگرفی در روستاها شده است.

 

 ---

رجایی احیای ارزش‌های جهادی و فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی  عنوان و گفت: بسیج سازندگی میدان کار ارزشمند و بی‌نظیری برای تقویت اتحاد مردم و نظام و خودسازی جوانان و هم‌چنین سازندگی ایران اسلامی است و باید برای توسعه و ترویج بسیج سازندگی و فراهم نمودن بستر کار برای آن تلاش کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک