آخرین اخبار

11. شهريور 1400 - 8:34   |   کد مطلب: 10020
سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح کلینیک سلامت دهدشت با مبلغ ۵۵۰ میلیار ریالی با حمایت صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به جزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ درمانگاه شبانه روزی سلامت دهدشت به نمایندگی از ۱۱ طرح صندوق کارآفرینی امید استان به صورت مجازی با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور ، سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان شهرستانی، به بهره داردی رسید.

 

 

 

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد، در این آیین گفت: طی یک سال گذشته، مبلغی بالغ بر ۵۵۰میلیارد ریال، در حوزه های کشاورزی، خدمات و صنعت هزینه شده است که 2 هزار نفر نیز با این افتتاح این طرح ها مشغول به کار شدند.

 

کاظم حاجی پور افزود: این مرکز با حمایت چهار و نیم میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و برای ۲۳ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۱ طرح در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسیده است، بیان داشت: مجموع این طرح ها مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

 

 

 سرمایه‌گذار این طرح نیز گفت: درمانگاه سلامت دهدشت، به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری در حال حاظر خدماتی از جمله پزشک متخصص، دندانپزشکی،پزشک عمومی،تزریقات، پانسمان،بستری بیماران و ... ارایه می دهد.

 

 

 

شهباز پورنگ اعتبار این طرخ را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان آن از تسهیلات کارافرینی امید به این طرح تخصیص داده شد.

 

 

 

وی تصریح کرد:با برنامه ریزی های انجام شده باتوجه به نیاز مردم شهرستان در حوزه سلامت حمایت های بیشتر در این رابطه انجام خواهند شد و از ظرفیت دیگر پزشکان متخصص مستقر شهرستان برای خدمات رسانی بهتر در این درمانگاه در آینده نزدیک استفاده خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک