آخرین اخبار

21. تير 1401 - 22:38   |   کد مطلب: 10729

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ همایش سراسری عفاف و حجاب"شمیم کوثر" با حضور پرشور مردم و مسئولین در دهدشت برگزار شد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت در همایش بزرگ عفاف و حجاب در دهدشت گفت: پاداش حجاب به منزله جهاد فی‌السبیل‌الله است.

 

سرهنگ علی اصغر پوربهشت از حجاب به عنوان یکی از آرمان‌های شهدا نام برد و افزود: امروز ما این دین بزرگ به گردن داریم و باید مدافع آرمان‌های شهدا باشیم.

 

وی هجمه‌های دشمن علیه پوشش حجاب در بین خانواد‌ه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس جهت حفظ ناموس، ایثارگرانه جنگیدند، امروز بر ما تلکیف است به میدان بیاییم و نگذاریم دشمن به هدف شوم خود برسد.

 

 

امام جمعه سوق نیز در این همایش با اشاره به سالروز قیام مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب گفت: ایرانیان همیشه در تاریخ معروف به نجابت و عفت بودند و این میراث گرانبها را در طول تاریخ کهن این سرزمین حفظ کرده ‌اند.

 

 حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: تاریخ مبارزات و نهضت های ایرانیان نشان میدهد که مردم این سرزمین در سخت ترین شرایط اقتصادی، سیاسی، جنگ و ... مقاومت کردند، اما هر جا پای غیرت و ناموس در میان بوده، کوتاه نیامدند و جانفشانی های زیادی در این راه داشته اند که قیام خونین مسجد گوهرشاد تنها یکی از این نمونه هاست.

 

 

 

وی با اشاره به شرایط کنونی وضعیت حجاب، تصریح کرد: این وضع حجاب امروز مطلوب جامعه ایرانی و اسلامی نیست، پدر و مادرها باید هم خوب تربیت و نظارت کنند و نهادهای فرهنگی باید کار جهادی انجام دهند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای تضعیف خانواده ایرانی قدم برداشته و هزینه‌های زیادی را انجام می ‌دهد، افزود: دشمنان برای تضعیف خانواده به سراغ زنان و دختران رفته و ما نباید بگذاریم که دشمن در این زمینه موفق شود.

 

 

کیانی اصل تصریح کرد: پدران، مادران، همسران، اساتید دانشگاه و روحانیت و .... همه باید در این عرصه وارد شده و اجازه ندهند دشمن دختران و ناموس ما را بزک کرده و برای لذت بردن دیگران در خیابان ‌ها نمایش دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک