آخرین اخبار

25. اسفند 1400 - 14:03   |   کد مطلب: 10396
با حضور مدیرآموزش و پرورش کهگیلویه و رئیس اداره شاهد استان؛
جشن عبادت و تکلیف دانش آموزان دخترانه شاهد برگزار شد
جشن باشکوه تکلیف و عبادت دختران دانش آموز پایه سوم ابتدایی شاهد دهدشت با حضور مدیرآموزش و پرورش کهگیلویه و رئیس اداره شاهداستان ,معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان اداری دهدشت برگزار شد.

جشن باشکوه تکلیف و عبادت دختران دانش آموز پایه سوم ابتدایی شاهد دهدشت با حضور مدیرآموزش و پرورش کهگیلویه، رئیس اداره شاهد استان,معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان اداری دهدشت برگزار شد.

 

گنجی پور در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان در خصوص جشن تکلیف دانش آموزان گفت:دختران عزیز من شما به سن قانونی و تکلیف رسیدید،سنی که دیگر تکالیف الهی را باید به صورت منظم و با آگاهی انجام دهید.

 

وی در ادامه دانش آموزان را به انجام کارهای نیک دعوت کرد و افزود:به پدر و مادر خود نیکی کنید،نماز و روزه به جا آورید،حجاب را رعایت و چادر بپوشید که بهترین و کامل ترین پوشش هاست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مجموعه مدیریت دبستان شاهد دخترانه و کادر اجرایی آن،معلمین ،اولیاء و دانش آموز تشکر و قدر دانی کرد.

 

دهقان رئیس اداره شاهد استان ضمن قدر دانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و تبریک اعیاد ماه شعبان در جمع دانش آموزان گفت:خوشحالم که در جمع شما هستم و شادی این روز بزرگ را با شما دختران عزیزم تقسیم می کنم و امیدوار هستم که تعالیم الهی را که همکاران و پدر و مادرها به شما آموزش داده اند را رعایت کنید که رضایت خداوند و خشنودی او نصیب شما گردد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک