آخرین اخبار

26. تير 1400 - 17:36   |   کد مطلب: 9923
مراسم استقبال از شهید خوشنام اما بی نام و نشان دفاع مقدس در فرودگاه یاسوج هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ شهدای گمنام کبوتران پر و بال شکسته ای هستند که قرار است در آسمان بهشت خداوند، پر بگشایند و بالاتر از هر کسی پرواز کنند. آنها جان شان که بزرگترین دارایی شان بود را فدا کردند به شکلی که هیچ نام و نشانی از آنها باقی نمانده و این نزد پروردگار پاداش و اجری بزرگ دارد.

 

کاش می شد پاداش جوانمردی هایتان را در این دنیا داد اما چه حیف که این دنیا خیلی بد با شما تا کرد. این دنیا رسم ناجوانمردانه ای در برابر شما داشت اما شما با جوانمردی تان روی آن را کم کردید و آن را جلوی خود شرمسار نمودید. شهیدان گمنام، درود بر غیرتتان، درود بر شهمات تان.

 

می گویند که خانواده ی شهدا به خاطر شهدا در رفاه بسیار هستند. روی حرفم دقیقا به همین افراد است که شهدایی که گمنام هستند را چه میگویید؟ شهدایی که رفته اند و هیچ از آنها به جا نمانده؟ می دانید خانواده های آنها چه می کشند؟ می دانید فراق آنها به مانند مواد مذابی است که هر روز بر جان و بدن خانواده هایشان ریخته می شود؟ آیا چنین زجری رفاه است؟

 

می جنگیم برای کشورمان، می جنگیم برای مقدساتمان چرا که ما این مقدسات و این کشور را ساده به دست نیاورده ایم. ما برای آن خون داده ایم؛ خون هایی که اگر کنار هم جمع می شد، اقیانوسی را تشکیل می داد. اکنون این رفاه و این آرامش به خاطر همین خون های ریخته شده است؛ خون هایی که بیشترشان هیچ گاه مشخص نشدند که مال کدام پیکرند و از کدام جان ریخته شده اند.

تنها شناسنامه آنها شده است چند تکه استخوان. سال ها قبل آنها به شهادت رسیدند و چه غریبانه این اتفاق رخ داد. هیچ کس آنها را نمی شناسد و هیچ کس نام و نشانی از آنها ندارد. فقط می دانیم که زاده ی ایرانند و همین و بس. اما روحشان بداند که آنها گرچه شاید به ظاهر شناخته شده نباشند اما برای هر کدام از این شهیدان همین را بس که مردم بدانند آنها فرزند ایرانند. آن موقع با پیکر به جا مانده از آنها، به مانند عزیزترین کس شان برخورد خواهند کرد.

 

مراسم استقبال از شهید خوشنام اما بی نام و نشان دفاع مقدس در فرودگاه یاسوج هم اکنون در حال برگزاری است.

 

تصاویر مراسم استقبال را مشاهده می کنید:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک