آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 1:19   |   کد مطلب: 7620
نگاهی کوتاه به بخشی از عملکرد بسیج دیشموک در سال95:
بسیج دیشموک پیشتاز محرومیت‌زدایی، توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف+تصاویر
بسیج دیشموک یکی از مراکز پیشتاز در راستای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف بوده و در مواردی از جمله اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تامین امنیت و حتی رفع بسیاری از مشکلات موفق است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ،  بسیج دیشموک یکی از مراکز پیشتاز در راستای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف  بوده و در مواردی از جمله اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تامین امنیت و حتی رفع بسیاری از مشکلات موفق است.

روزی که سروان معززی به عنوان اولین چهره بومی دیشموکی برای فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک معرفی شد، کمتر کسی فکر می کرد که بسیج دیشموک با مدیری بومی بتواند موفق باشد.

 

حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در سال ۹۵ علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی-مذهبی و حتی نقش پررنگ در جهت محرومیت زدایی، مفتخر به کسب عناوین برتر استانی و حتی کشوری شده است.

از کسب عناوین برتر رسانه و عملکرد بسیج دیشموک در استان و حتی در سطح ملی گرفته تا فعالیت های مختلف که به شرح ذیل منتشر می شود.

برای مشاهده کسب عناوین برتر حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) اینجا کلیک کنید.

 

برای مشاهده خبر تودیع و معارفه اینجا کلیک کنید.

بسیج دیشموک یکی از مراکز پیشتاز در راستای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف  بوده و در مواردی از جمله اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تامین امنیت و حتی رفع بسیاری از مشکلات موفق است.

خبر دیشموک در مدت بیش از یکسال فعالیت رسانه‌ای و آن هم  پوشش همه برنامه های فرهنگی-مذهبی و حتی انعکاس محرومیت های مناطق دیشموک، معرفی جاذبه های گردشگری بخش، نقش پررنگ بسیج در عرصه های مختلف را به خوبی و حتی فعالتر از گذشته می بیند.

هرچند حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در زمان فرماندهان قبلی این حوزه بسیج، فعال بوده و در جهت خدمت در عرصه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نداشتند.

بسیج دیشموک از ابتدا تا کنون نقش عظیمی در جهت خدمت به مردم، رفع محرومیت و حتی پیشرفت و توسعه به ویژه در زمینه برنامه های فرهنگی و مذهبی داشته است.

در ذیل گزارشی به نمایش شما گذاشته می شود که زمان حضور سروان معززی در مدت کوتاه حضور وی تا کنون انجام شده است.

برگزاری یادواره باشکوه شهدای پایگاههای تابعه در ذیل مشاهده می کنید.

یادواره شهدای پایگاههای تابعه در روستای رود ایک که بی نظیر بوده است

علی ایحال نقش بسیج دربخش دیشموک بسیار پررنگتر از گذشته شده است، اززمان انتصاب ستوان دوم پاسدار  اسماعیل معززی فعالیت بسیج درهمه عرصه ها بویژه اجرای رزمایش های(میدان تیر) متعدد، برگزاری یادواره های شهدا از جمله یادواره شهدای پایگاههای تابعه در روستای رود ایک که بی نظیر بوده است، نشستهای روشنگری وبصیرتی، همکاری درحوزه محیط زیست و منابع طبیعی و حضور سازمان یافته در نمازهای جمعه و ایام الله ها، دفاع از امنیت عمومی درسطح شهر و سرکشی از روستاهای محروم، تعامل وپشتیبانی ازمدیران بخش درتوسعه برنامه ها و رفع مشکلات و فعال کردن پایگاههای مقاومت و دیدار باخانوادهای محترم شهدا ازمهمترین فعالیتهای حوزه مقاومت امام محمدتقی ع دیشموک بوده است.

نشستهای روشنگری وبصیرتی

حضور سازمان یافته در نمازهای جمعه

شرکت در برنامه های مختلف از جمله ایام الله ها، ۲۲بهمن

دیدار باخانوادهای محترم شهدا ازمهمترین فعالیتهای حوزه مقاومت امام محمدتقی ع دیشموک بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در حاشیه بازدید از مناطق روستایی گفت: بسیج آماده خدمات‌رسانی در بحث جهادی در مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بارش باران و سیل و آبگرفتگی در سطح بخش است.

نشست سیاسی و بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک برگزار شد+تصاویر

کسب عنوان برتر حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)دیشموک در شباب/ اهداء لوح سپاس از طرف سردار بوعلی به مدیر شباب بسیج دیشموک+تصاویر

حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در بخش شباب حوزه برتر شناخته و  مدیر شباب این حوزه”وحید آهنگ” از طرف فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد لوح سپاس دریافت کرد.

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر دیشموک /تصاویر

گلزار مطهر شهدای شهر دیشموک با حضور بسیجیان، مردم و مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج غبارروبی و عطرافشانی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد:

شهداء سند هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طلایه‌داران ایثار و مقاومت+تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در دیدار با خانواده شهید آسویار افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند

بدون شک عملکرد چندماهه ی حوزه مقاومت بسیج دیشموک با فرماندهی ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی حکایت از آن دارد که وی مدیری با برنامه و به دنبال ان است تا درهمه عرصه ها بویژه درحوزه فرهنگ و حتی توسعه و پیشرفت، ایجاد اشتغال در بخش های اقتصاد مقاومتی به خصوص حوزه کشاورزی  وظیفه خویش را در گسترش ونهادینه کردن ارزشهای انقلاب اسلامی  ودفاع همه جانبه درخنثی سازی نقشه های دشمنان  انقلاب اسلامی را بخوبی انجام دهد.

کشت گیاهان دارویی در۳۰هکتار از اراضی دیشموک توسط بسیجیان+تصاویر

بسیج دیشموک از زمان حضور سروان معززی اقدام به کار بسیار خوبی کرده که تا کنون نسبت به ادوار گذشته بیشتر خود را نشان میدهد و آن این است که با کمک گرفتن از نیکوکاران و خیران اقدام به مساعدت مالی مردم محروم روستایی دیشموک می کند که این امر باعش خرسندی بیش ار حد محرومان و خوش بین شدن مردم محروم نسبت به بسیج شده است.

در اقدامی تحسین برانگیز صورت گرفت:

نشاندن گل لبخند بر چهره مردم محروم روستای سرگچ توسط بسیجیان+تصاویر

تا جایی که یکی از اهالی روستایی سرگچ در گفتو با این راسنه خبری اظهار کرد: تا کنون فقط سپاه به ما سر زده و گرنه هیچ مسئولی به منطقه ما نیامده و مشکلات مارا بررسی نکردند.

این رسانه خبری برای این فرمانده لایق توفیقات روز افزون را ازخداوند منان  خواستار است تا انشاء الله روز بروز در عرصه خدمت موفقیت خویش را به منصه ظهور بگذارد.

مخاطبان عزیز می توانند به مراجعه به سایت صالحین دیشموک همه برنامه های اجرا شده توسط حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک را با همراه تصویر مشاهده کنند.

در گزارش فوق تلاش کردیم تا گوشه ای از تلاش شبانه روزی بسیج دیشموک را به نمایش شما بگذاریم که امیدواریم توانسته باشیم رضایت مخاطبان را جلب کرده باشیم.

هرچند گزارش آماده شده بخش کمی از برنامه های اجرا شده توسط حوزه مقاومت بسیج دیشموک در مدت زمان کوتاه فرماندهی ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی می باشد.

گزارش و عکس برگرفته  از صالحین دیشموک و خبر دیشموک

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک