آخرین اخبار

7. دى 1395 - 17:14   |   کد مطلب: 7291
خبرنگار ما برای پرسیدن سوال دلایل ماندگاری 9 دی و خلق این حماسه بزرگ سراغ برخی از مدیران شهرستان رفت که این مدیران هر کدام به صورتی از جواب دادن به این سوالات طفره می رفت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

 

خبرنگار ما برای پرسیدن سوال دلایل ماندگاری 9 دی و خلق این حماسه بزرگ سراغ برخی از مدیران شهرستان رفت که این مدیران هر کدام به صورتی از جواب دادن به این سوالات طفره می رفت.

 

یکی می گفت وقت ندارم دیگری می گفت تو رو خدا برا ما دردسر ایجاد نکن بعدی که اصلا خود را به نشنیدن می زد.

 

چیزی که در بین رفتار همه این مدیران مشترک بود ترس بود، ترس از توبیخ شایدم ترس از عزل، به هر حال هیچ کدام پاسخی به سوالات ما ندادند و شایدم به قول خودشان دنبال دردسر نبودند!

پایگاه خبری کهگیلویه

اما آیا واقعا اظهار نظر کردن مدیران شهرستان کهگیلویه که به نوعی خواص این شهرستان هم محسوب می شوند درباره حماسه 9 دی، حماسه ای که خودجوش و توسط ملت ایران به وجود آمده است چه دلایلی می تواند داشته باشد؟

 

آیا مدیران این شهرستان خود را جدا از مردم می دانند؟

 

این در حالی است که چهره های اصولگرا واصلاح طلب استان و کشور این روز را متعلق به هیچ حزب و گروهی نمی دانند و بر حضور در راهپیمایی این روز حماسی تاکید دارند.

 

حال اینکه چرا و بر چه اساسی مدیران اداری این شهرستان در مورد این حماسه ملی اظهار نظر نمی کنند جای تعجب دارد.

 

مسئله مهم آن است که اگر حلقه واسط یا مدیران درک درستی از فرامین رهبر که در راس است، نداشته باشند و به فرامین رهبران گوش فرا ندهند نهاد سیاسی جامعه دچار فروپاشی می شود.

 

فتنه ۸۸ نیز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان ترتیب داده شده بود که در این ایام برخی از خواص مردود شدند ولی با بصیرت و دوراندیشی رهبری و مردم ایران اسلامی این فتنه مهار شد. در ۹دی، مردم خودشان برای سرنوشت خود و مملکت خود تصمیم گرفتند و با حضور خود در این روز دست رد بر سینه فتنه گران و تو دهنی دیگری به استکباز زدند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک