آخرین اخبار

30. آذر 1395 - 16:22   |   کد مطلب: 7230
در آستانه شب یلدا قیمت برخی میوه ها از جمله انار و هندوانه در بازار شهر دهدشت قیمتی رویایی به خود گرفته و با افزایش دو الی سه هزارتومانی روبروشده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ایرانیان برابر رسوم گذشتگان در شب چله یا همان شب یلدا که بلند ترین شب سال است و آغاز فصل زمستان است. دور هم جمع شده و با شب زنده داری و فال حافظ و قرائت قرآن به همراه شاهنامه خوانی این شب را گرامی می دارند.

 

در این بین میوه های مصرفی در شب یلدا، هندوانه و انار به همراه آجیل می باشد که باتوجه به موارد مصرف میوه در این شب افزایش قیمتی چند برابری در بازار به خود می گیرد.

 

بازار شهردهدشت باتوجه به افزایش قیمت تربار در میادین عرضه و توزیع، قیمت تمام شده هندوانه در بازار این شهر هرکیلو دو هزارتومان و انار رکورد دار قیمت سایر میوه ها با کیلویی پنج هزارتومان به مشتریان عرضه می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه
 سایر میوه ها نیز دربازار شهر دهدشت هرکیلو سه هزارتومان تا چهارهزارتومان به مشتریان عرضه می شود که به تناسب نوع بار( قدیمی/جدید) متغییر خواهد بود.

 

گفتنی است قیمت میوه و تره بار مغازه با مغازه متغییر بوده و این نوسانات قیمتی را ناشی از افزایش قیمت روزانه میدان تربار می دانند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک