آخرین اخبار

20. آذر 1395 - 23:30   |   کد مطلب: 7002
به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دیشموک صورت گرفت
اردوی جهادی یکروزه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج بخش دیشموک+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک اظهار کرد: گروه جهادی بسجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) دیشموک جهت کمک به مردم بخصوص برای روستاییان و عشایر درحوزه های مختلف امادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک اظهار کرد: گروه جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی ع دیشموک جهت کمک به مردم بخصوص برای روستاییان وعشایر درحوزه های مختلف امادگی دارد.

 

ستواندم پاسدار اسماعیل معززی گفت: فرهنگ جهادی یک مفهوم کلی است که از جمله مصادیق آن دین‌محوری، ولایت‌مداری، ایثار و ازخودگذشتگی، مردم‌گرایی، ارزش‌مداری، انعطاف‌پذیری، خودباوری، پویایی و مأموریت‌پذیری است.

 

وی با بیان اینکه،  بسیج با تمام توان وقدرت در خدمت مردم است، تصریح کرد: برای اولین بار این طرح در قالب گروه جهادی با حضور پرشور بسیجیان صورت گرفت.

 

معززی گفت، تسطیح زمین کشاورزی وایجاد سیل بند، ساخت پل و...  با مشارکت بسیجان انجام گرفت.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت:، اهمیت نظام مدیریتی و سازمان اداری و تشکیلاتی جهاد سازندگی، با توجه به کارایی و کارآمد بودن نظام آن، پیوسته مورد تأیید و تأکید مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خدمات آن در زمانی بسیار کوتاه باعث فعالیت‌های عمرانی شگرفی در روستاها شده است.

 

معززی احیای ارزش‌های جهادی و فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی بسیج بسیج و عنوان گفت:بسیج سازندگی میدان کار ارزشمند و بی‌نظیری برای تقویت اتحاد مردم و نظام و خودسازی جوانان و هم‌چنین سازندگی ایران اسلامی است و باید برای توسعه و ترویج بسیج سازندگی و فراهم نمودن بستر کار برای آن تلاش کرد.

 

بسیجیان پایگاههای امام حسن(ع) عسکری درغک، امام حسین(ع) اسفندان و بسیجیان شهر دیشموک در قالب اردوی جهادی اقدام به انجام فعالیت هایی در عرصه‌های مختلف در مناطق شهر روستا کرده‌اند.

انتهای پیام:

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک