آخرین اخبار

10. آذر 1395 - 22:32   |   کد مطلب: 6922
دهیار روستای سردو از محرومیت 5 خانوار این روستا از برق را باوجود نزدیکی به شبکه برق خبر داد و از مسئولان خواستار برقرسانی به این 5 خانوار شد.

به گزرش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   جبار فاطمی کیا رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار بیان اینکه، کار جابجایی و تعمیرشبکه برقرسانی روستاهای دیشموک در حال انجام است، افزود: روستای سردو از روستاهای مورد نظر که عملیات جابجایی عمودهای برق آن با همت نیروی های پرتلاش اتفاقات برق دیشموک و همکاری اداره برق کهگیلویه انجام شد.

 

وی همچنین از جابجایی عمودهای برق باقی روستاهای بخش دیشموک خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت بی منت به مردم، نظام و انقلاب است.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک  با بیان اینکه، عملیات جابجایی پایه های برق بیش از 7 روستا من‌جمله سردوهای سفلی و علیاء، رود ایک، باقله دان، اسفندان، درغک و  تنگ کوشک درغک انجام شد، خاطرنشان کرد: کار اصلاح و تعمیر شبکه روستای چندار، روی رِش و سردو هم صورت پذیرفت.

 

فاطمی کیا گفت: با توجه به دستورات امام راحل و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله)بر سازندگی در مناطق محروم و رفع محرومیت زدایی ، و با اشاره به بیان شریف حضرت  امام خمینی(ره) که فرمودند؛ عشایر ذخایر انقلابند، تصریح کرد: خداوند را شاکر هستم که می توانم با وجود  نعمت‌های این انقلاب، نوکری خوب برای مردم شریف باشم.

 

 

در ادامه دهیار روستای سردو سفلی در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، مدتهای طولانی است جهت تعمیر شبکه برقرسانی روستا و جابجایی پایه های برق روستا پیگیر هستند، افزود: از همکاری در اسرع وقت رئیس  اتفاقات برق دیشموک و همکارانشان که اقدام به این کار کردند، تقدیر و تشکر را داریم.

 

رحم خدا جهاندیده از محرومیت 5 خانوار این روستا از برق را  باوجود نزدیکی به شبکه برق خبر داد و از مسئولان خواستار برقرسانی به این 5 خانوار شد.

 

دهیار روستای سردو مهمترین معضلات این روستا را، مشکل برق برخی از خانوار ها عنوان و گفت: پنج خانوار مذکور از سال88 تا کنون بدون برق هستند.

 

وی گفت: این 5خانوار با فاصله150متری از عمود برق، از این نعمت محروم هستند.

 

جهاندیده بیان داشت: خدمات خوبی از سوی نظام و انقلاب و مسئولان به این روستا ارائه شد و قابل تقدیر است.

 

دهیار روستای سردو سفلی این روستا را قریب 100خانوار و جمعیتی آن را بالغ بر 520  نفر عنوان کرد.

 

جهاندیده از مسئولان خواست تا جهت رفاه مردم روستا امکانات ارائه شود تا ان شاءالله از مهاجرت مردم به شهر خودداری شود.

گزارش: وحید اهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک