آخرین اخبار

4. آذر 1394 - 13:59   |   کد مطلب: 3977
هدف از برگزاری این چنین همایش ها کمک به پیشرفت کهگیلویه بزرگ است یا شروع تبلیغات زود هنگام برای چهره های اصلاح طلب این شهرستان؟ آیا شروع زود هنگام جو تبلیغاتی می تواند به تو سعه و جلوگیری از مهاجرت در این شهرستان کمکی کند!!!
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در روز های اخیر تصاویری از بنر برگزاری همایش«به کجا چنین شتابان» در اخبار برخی سایت های محلی و سطح شهر دهدشت در فضای مجازی منتشر شده است.

 

شنیده شده است که این همایش توسط سازمان مردم نهاد«یاران مانا» و با سخنرای چهره های اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ در در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت واقع در کوی آزادگان  برگزار خواهد شد.

 

به گفته سید کمال‌الدین دولتخواه مسئول تشکل مردم نهاد «یاران مانا» این همایش با موضوعاتی همچون؛ ۱- مهاجرت، ظرفیت ها و بایسته ها ۲-مهاجرت و پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ۳-بر رسی تاثیر مهاجرت بر رشد جمعیت، ۴-نقش شاخصه‌های فرهنگی در جلوگیری از مهاجرت ۵- ناهنجاری‌های اجتماعی و تاثیر آن بر مهاجرت ۶-شاخصه‌های هزاره سوم و تاثیر آن بر مهاجرت  برگزار می‌شود.

 

برگزاری این همایش با سخنرانی کسانی که شنیده می شود کاندید نامزدی حضور در انتخابات مجلس هستند آیا جنبه سیاسی و تبلیغاتی دارد یا دادن راه کار جهت جلوگیری از پدیده مهاجرت در کهگیلویه بزرگ؟

 

در این همایش دارا کریمی نژاد، محمود منطقیان و امید نوروزی به عنوان سخنرانان به ایراد سخن می‌پردازند.

 

سخنران مطرح این همایش محمود منطقیان یکی از سران اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ است که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس اعلام حضور و آمادگی کرده است.

 

محمود منطقیان؛ یکی از سران جریان اصلاحات چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ است که چندین دوره کاندید بوده و در دوره هشتم رد صلاحیت گردید، در دوره نهم بنا به تصمیم جریان اصلاحات از حضور در انتخابات امتناع نمود، البته عده ای بر این نظر هستند که چون از نظر مدرک تحصیلی واجد شرایط نبوده است شرکت نکرد به هر حال چهره ای شناخته شده که علاوه بر پایگاه جریانی، پایگاه منطقه ای تا حدودی نیز پشتوانه اوست.

 

هر قدر که به انتخابلت مجلس نزدیک تر می شویم برگزاری همایش ها از سوی کمال الدین دولت خواه مسئول حزب مردم نهاد «یاران مانا»، (کسی که در چند وقت اخیر در تمام برنامه هایی که با حضور  محمود منطقیان برگزار می شود کنار این شخصیت اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ حضور دارد) بیشتر و بیشتر می شود.

 

حزب (مردم نهاد یاران مانا) روز یکشنبه ۱۸مرداد ماه 94 هم با دعوت از صادق زیبا کلام، همایش اصلاح طلبان شهرستان های کهگیلویه،لنده ،چرام ویهمئی را  برگزار کرد. این در حالی است که صادق زیباکلام در این همایش، حضور یک نفر سوم مانند کمال دولتخواه را برای پایان دادن به مسائل انتخاباتی حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده خواستار شد.

 

زیباکلام در این مراسم گفت: یا باید بزرگان اصلاحات در تهران برای شما تصمیم بگیرند و یا بایستی خودتان در کهگیلویه یک نفر مانند کمال دولتخواه را به عنوان نفر سوم معرفی کنید. بیان این صحبت با واکنش برخی از رسانه های اصلاح طلب استان مبنی بر کاندید تراشی در این شهرستان توسط زیباکلام روبرو شد.

 

دومین همایش از سوی حزب «مردم نهاد یاران مانا»و مسئول این نهاد سید کمال الدین دولت خواه و با همکاری بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه در تاریخ 30 مهر 94 به مناسبت پنجمین یادواره شهید دولت خواه و با دعوت از ولی الله شجاع پوریان برگزار شد.

 

این سخنران اصلاح طلب خطاب به مداحان گفت: آیا این‌که در مجالس حسینی رقیب خود را تخریب می‌کنید ظلم نابخشودنی به حسین‌بن علی نیست؟

 

شجاع‌پوریان در این همایش مداحان را کسانی دانست که سال‌ها در این کشور چشم بر همه کاستی‌ها و اختلاس‌ها بستند و همراهی کردند اما امروز مجالس حسینی را کرسی برای تخریب دولت کرده‌اند.

 

حال هدف از برگزاری این چنین همایش ها کمک به پیشرفت کهگیلویه بزرگ است یا شروع تبلیغات زود هنگام برای چهره های اصلاح طلب این شهرستان؟ آیا شروع زود هنگام جو تبلیغاتی می تواند به تو سعه و جلوگیری از مهاجرت در این شهرستان کمکی کند!به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه

برای تبلیغات انتخابات«به کجا چنین شتابان»!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، این همایش  روز پنج شنبه راس ساعت ۱۴ عصر در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت واقع در کوی آزادگان یک برگزار خواهد شد.

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک