آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 20:12   |   کد مطلب: 3302
شهید افرازی‌ انگیزه حضور خود در جبهه های حق علیه باطل را لبیک به ندای « هل من ناصر ینصرنی » امام حسین (ع)ذکر می‌کند و طبق آیه استرجاع، بازگشت همة مخلوقات را به سوی خدا امری اجتناب ناپذیر می‌داند.
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید علی صفدر افرازی

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، شهید افرازی‌ در وصیتنامه کوتاه خود از مخاطبان خود می خواهد تا امام را دعا کنند و از خدا می خواهد که محافظ او باشد.

 

در ادامه، شهید افرازی‌ انگیزه حضور خود در جبهه های حق علیه باطل را لبیک به ندای « هل من ناصر ینصرنی » امام حسین (ع)ذکر می‌کند و طبق آیه استرجاع، بازگشت همة مخلوقات را به سوی خدا امری اجتناب ناپذیر می‌داند.

 

شهید افرازی‌ امیداوراست که پس از شهادت به ملاقات مولایش امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) نائل آید و سلام پدر و مادر خود را به آن بزرگواران ابلاغ نماید. طلب حلالیت از خانواده و بازماندگان، بخش پایانی وصیت شهید افرازی‌ است.

پایگاه خبری کهگیلویه

 وصیت نامه شهید علی صفدر افرازی

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

« شهادت کمال انسان است » (امام خمینی)

 با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر مهدی موعود( عج)، صاحب زمان.

 

 چند کلم های وصیت خود را در این ورق می نویسم: اول از هر چیز دعا کنید که امام عزیزمان را خداوند در پناه خود حفظ بدارد و بعد ما می رویم تا جان خود را فدا کنیم و عمرمان را به خدا هدیه کنیم و در عوض، خدا عمر رهبر را زیاد کند.

 

  تو را لبیک می گوییم، ولی ای حسین(ع) جان! ما ندای « هل من ناصر ینصرنی »  تو را لبیک می گوییم، ولی می ترسم که لیاقت نداشته باشم که جزء سربازانت باشم و ندایت را لبیک گویم. حالا اگر خداوند متعال قبول کند ما جان خود را به کف گذاشته و آماده جانبازی هستیم طبق آیه شریفه « انا لله و انا الیه راجعون » ما از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

 

پس ای پدر و ای مادر و ای خواهر و ای برادرم! تو چرا ناراحتی؟ ما همه به سوی خدا باز می گردیم، پس چه بهتر که شهید شویم و به راه الله و به بهشت برین برویم. پس مادر مهربانم! از تو این خواهش را دارم که شیرت را حلالم کنی؛ و پدرم! امیدوارم که مرا ببخشی که من شاید در کارهایت کمکت نکرده باشم؛ و خواهر و برادرم! به بزرگی خودتان کمال خواهش را دارم که مرا ببخشید و اگر لباس سیاهی پوشیدید روح مرا خیلی ناراحت کرده اید.

 

 مادرم! می خواهم همیشه با مادر « عنایت الله » باشی مثل دو رفیق که با هم هستند.

 

مادرم! فقط به فکر امام باش و امام را دعا کن، من حتماً اگر زهرا (س) را دیدم سلامت را به اومی رسانم؛ و پدرم سلامت را به حسین(ع) می رسانم. می گویم: مرا پدرم فرستاد که جزء یارانت باشم و حتماً از شما شفاعت می کنم. اگر که خدای بزرگ این سعادت را به من داد تمام دوستان و آشنایان را سلام می رسانم و امیدوارم که اگر از من بدی دیدند به بزرگواری خودشان مرا ببخشند.

 

 برادر خیلی عزیزم، سید قدر تالله افراز، و برادران کوچکم، علی حیدر و علی و ولی الله راسلام می رسانم و امیدوارم که اگر بدی از من دیدند به بزرگی خودشان ببخشند.

 

همه اهالی طولیان به خصوص  خانواده « شهید پیکانیان » را سلام می رسانم و بگویید که سلامتان را به بهشتی عزیز و حسین (ع) و دیگر شهدای راه حق می رسانم.

 

سلام مرا به برادران بسیج و سپاه دهدشت برسانید و فقط امام را دعا کنید و مهدی( عج) را صدا بزنید.

 والسلام علی من اتبع الهدی

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید علی صفدر افرازی
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید علی صفدر افرازی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک