آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 11:30   |   کد مطلب: 1704
هنرمند بسيجي ديشموكي با وام 50ميليون ريالي و با تكيه بر استعداد هنر خوشنويسي خود اقدام به راه‌اندازي يك كارگاه خوشنويسي كرده است كه تامين مخارج زندگي سه خانواده از اين طريق صورت مي‌گيرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، هنرمند بسيجي ديشموكي با وام 50ميليون ريالي و با تكيه بر استعداد هنر خوشنويسي خود اقدام به راه‌اندازي يك كارگاه خوشنويسي كرده است كه تامين مخارج زندگي سه خانواده از اين طريق صورت مي‌گيرد.

 

محمد قاسم نيك اخلاق 43 ساله، هنرمند بسيجي ديشموكي با اتكا بر استعداد هنر خوشنويسي خود و با الگو گرفتن از اقتصاد مقاومتی و ایجاد يك كارگاه خوشنويسي علاوه بر تامين شغل و تامين مخارج زندگي خانواده خويش، براي پدر و مادر و خانواده برادر خود هم امرارومعاش مي‌كند.

 

وي با  اقدام به راه‌اندازي يك كارگاه خوشنويسي درست در حياط خلوت خانه خود كرده است و از اين كار هم بسيار راضي است.

 

محمد قاسم نيك اخلاق در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرذ:  باتوجه به تاكيدات مقام معظم رهبری طی سالهای متمادی بر اقتصاد مقاومتي و مسئولان را بر توجه ویژه به امر اقتصاد داخلی و به تعبیر خاص تر اقتصاد مقاومتی فراخوانده اند ، من هم بنا به استعدادي كه در خود ديده‌ام و با كمك گرفتن از وام 50 ميليون ريالي توانسته‌ام اين حرفه را راه‌اندازي  و به حول و قوه الهي تا الان ادامه دهم.

 

وي افزود: علاوه بر اشتغالزايي براي خود و برادرم، سه خانواده امرار معاش مي‌كنند كه از اين وضعيت رضايت كامل را داريم.

 

وي با تاکید بر استقامت و بردباری برای رسیدن به موفقیت گفت: بنده بخشی از زندگی خود را در روستاهاي دور افتاده ديشموك بوده‌ام و با وجود مشكلات زياد مالي،  بعد از حضور در جنگ تحميلي و همرزمي با شهدايي به ويژه شهيد افرزوغ و شهيد تربالي از شهداي والامقام شهر ديشموك و كسب تجارب بسياري از تحمل سختي‌هاي زياد در دوران هشت ساله جنگ تحميلي، به فرمان رهبرم  و در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي وارد اين عرصه شدم.

 

وی افزود: علی رغم اینکه فراهم شدن  شرایط کار در چند سال اخير به دلايل مختلف دشوار بوده است ولي با توكل بر خداوند متعال و با تاکید مقام معظم رهبری در فعالیت های اقتصاد مقاومتي، به دنبال طرح‌هاي در عرصه اقتصاد مقاومتی  رفتم.

 

وي تصريح كرد: الحمدالله باتوجه به اينكه اين كار درست در حياط خانه شخصي خودم فعال است ولي  با هيچ مشكلي كه روبرو نيستيم، همسر و فرزندانم هم علاوه بر يادگيري اين هنر زيبا، در انجام كارهاي مشتريان هم كمك‌كار من هستند.

 

وي، از مسئولان خواست تا جوانان را در راه‌اندازي چنين فعاليت‌هايي كمك كنند تا انشاءالله روز به روز ريشه بيكاري كنده شود.

 

نيك اخلاق هنرمند موفق ديشموكي  از مسئولان خواست تا براي راه‌اندازي يك كارگاه آموزشي براي فعاليت در سطح شهر وي را با حمايت‌هاي مالي،  او را همراهي كنند تا علاوه بر آموزش علاقمندان اين هنر  زيبا، زمينه اشتغال افراد بيشتري را در ديشموك فراهم كند.

انتهاي پيام: و/آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک