آخرین اخبار

8. فروردين 1401 - 9:43   |   کد مطلب: 10461
دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار طاهره آذر پیوند دارنده مقام سوم رقابتهای کوراش بانوان آسیا ، از حمایت دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان استان خبر داد ، و قهرمانان وملی پوشان را سرمایه های اصلی ورزش کهگیلویه وبویراحمد ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار طاهره آذر پیوند دارنده مقام سوم رقابتهای کوراش بانوان آسیا ، از حمایت دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان استان خبر داد ، و قهرمانان وملی پوشان را سرمایه های اصلی ورزش کهگیلویه وبویراحمد ذکر کرد.

طاهره آذر پیوند دارنده مدال برنز رقابت های کوراش بانوان آسیا در تاجیکستان بهمراه سلیم جوکار از قهرمانان و ملی پوشان جودو و جوجیتسو ، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،با دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

عین الله دهقان ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک عید سعید نوروز و کسب مقام ارزشمند برنز آذر پیوند در رقابتهای کوراش بانوان آسیا ، از حمایت قاطع دستگاه ورزش و جوانان استان از قهرمانان و ملی پوشان ورزش کهگیلویه وبویراحمد خبر و قهرمانان و ملی پوشان را سرمایه های اصلی و افتخار ورزش استان دانست و بر حفظ و صیانت از این سرمایه ها تاکید کرد.

دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان استان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان در صورت تامین اعتبار خبر و بر حضور پرقدرت آذر پیوند در رقابتهای آسیایی هانگژو چین تاکید و از حمایت های مادی و معنوی دستگاه ورزش و جوانان از این قهرمان در رقابتهای پیشرو خبر داد.

طاهره آذر پیوند ،عضو تیم ملی جودو بانوان در رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی و دارنده مقام سوم مسابقات کوراش بانوان آسیا در تاجکیستان ،با تبریک عید نوروز و انتصاب دهقان بعنوان سرپرست اداره کل ،به بیان مشکلات موجود در تمرینات ،اعزام ها در رشته کوراش اشاره و از بی توجهی و بی مهری های قبلی به قهرمانان و ملی پوشان بانوان ابراز گلایه کرد وخواستار حمایت بیشتر ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان شد.

آذر پیوند بر حضور پرقدرت در رقابتهای آسیایی هانگژو چین تاکید و اظهار امیدواری کرد با تلاش و پشتکار و حمایت مسئولین استانی نماینده شایسته ای برای کشورمان و استان کهگیلویه وبویراحمد باشد و بتواند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در این رقابتها به اهتزار درآورد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک