آخرین اخبار

9. بهمن 1400 - 10:16   |   کد مطلب: 10321
طرح های نیمه کاره عمرانی در دیشموک باید با تلاش مضائف مسئولان هرچه سریعتر بهره برداری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ سرپرست فرمانداری کهگیلویه در سفر به دیشموک با حضور در منزل مادر شهید تربالی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

پس از آن در مراسم چهلم فردی که در منازعه‌ای به قتل رسیده بود حضور یافت و توصیه‌های لازم برای رعایت امنیت و آرامش منطقه به بزرگان طایفه مقتول ارائه کرد.

سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در دیشموک با تاکید بر لزوم همکاری همگانی برای بهره برداری و اتمام طرح های عمرانی در این بخش گفت: طرح پارک جنگلی تپه نورالشهدا در حال انجام است و قرار است تا پایان بهمن ماه به بهره برداری برسد.

موسوی افزود: طرح آبرسانی به بخش دیشموک از منطقه فارتق در مراحل پایانی است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: از دیگر طرح‌های در دست اجرا در این بخش چمن مصنوعی است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

حکمت الله اردشیری معاون عمرانی بنیاد علوی هم گفت: طرح پارک جنگلی و گنبد مقبره شهدا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، طرح چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و طرح خط انتقال آب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با مشارکت این نهاد در حال اجرا است.

امام جمعه دیشموک هم با اشاره به نیمه کاره رها شدن برخی از طرح‌های عمرانی و خدماتی در این منطقه گفت: بسیاری از طرح های حوزه راهداری و نوسازی مدارس نیمه کاره رها شده اند که امید است با همت مضائف و تلاش مسئولان هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: خوابگاه شبانه روزی که قرار بود در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد هنوز شروع به فعالیت نکرده که انتظار است مورد توجه مسئولان نظارتی قرار گیرد.

وی با قدردانی از خدمات ارائه شده بنیادعلوی به دیشموک ادامه داد: بنیادعلوی در زمینه آبرسانی به شهر و بخش دیشموک و ایجاد پارک تپه نورالشهدا در حال فعالیت بوده، اما مسئولان همکاری لازم را با این نهاد ندارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک