آخرین اخبار

8. دى 1400 - 10:55   |   کد مطلب: 10260
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه در جمع خبرنگاران به علت تغییر روز بصیرت به دهه بصیرت اشاره و گفت: این دهه از ۹ تا ۱۹ دی ماه به نام «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دهه روشنگری نام گذاری شده است.

 

 

 

حمزه محقق زاده با اشاره به اینکه در ۹ دی به عینه دست قدرت الهی و نقش اراده مردم ایران در رقم خوردن برگ زرین دیگری در کشور بودیم، افزود: بقا و استمرار نظام دینی مستلزم بزرگداشت ایام‌ الله‌ ها و این گرامیداشت ها تذکر و عبرت آموزی است.

 

 

 

وی تصریح کرد: حماسه عاشورایی، مردمی و ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ یوم‌الله واقعی و تجلی عینی دست قدرت الهی و شکستن فتنه پیچیده استکبار و در راستای صیانت از نظام اسلامی بود.

 

 

 

محقق زاده در خصوص چرایی روز بصیرت به دهه بصیرت اظهار داشت: ۱۳ دی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست رژیم تروریست امریکا، نمایش اقتدار و صلابت و شجاعت ملت ایران به دستان باکفایت سپاه در حمله به پایگاه هوایی عین‌الاسد که به معنی شکستن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ بود و ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ همه دست به دست هم داد که از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان ایام‌ الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نامگذاری شد.

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دلها، ترویج بنیاد و مکتب این شهید است، تصریح کرد: لازم است شخصیت شهید سلیمانی بیشتر شناخته شود و مسیر درس‌ آموز او به‌ عنوان الگو به نسل جوان ارائه شود.

 

 

 

محقق زاده گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت پایگاه امام خمینی ره بسیج شهر دهدشت با دعوت از سخنران کشوری سردار اهوازیان از همرزمانش شهید سلیمانی، چهار شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در حسینه گلزار برگزار می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک