آخرین اخبار

30. دى 1393 - 17:20   |   کد مطلب: 127
وبلاگ " دیار همیشه سبز" نوشت
(برای پدرم) قناسه چی..
فرزند شهید ارجاسب علیزاده در وبلاگ شخصی خود " دیار همیشه سبز " در جملاتی خطاب به پدر شهیدش نوشت : آیا تو دست خدا نبودی؟ همان دستی که از همه ی دست ها بالاتر است..؟

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، فرزند شهید ارجاسب علیزاده در وبلاگ شخصی خود " دیار همیشه سبز " در جمله زیبایی قضا و قدر الهی را بوسیله اسباب و عللش بیان می کند و خطاب به پدر شهیدش می نویسد: 

آیا تو دست خدا نبودی؟

همان دستی که از همه ی دست ها بالاتر است..؟

فرازی از زندگینامه شهید علیزاده:

شهید ارجاسب علیزاده سال 1342 در خانواده ای مذهبی، در روستای " آرند" ازتوابع شهرستان چرام دیده به جهان گشود. هنگامی که پا به عرصه هستی گذاشت، پدرش را از دست داد.

وی با عشق فراوانی که به سپاه پاسداران داشت اول آذر 1361 به عضویت رسمی این نهاد انقلابی درآمد. چندبار به جبهه اعزام و دو بار مجروح شد و سر انجام درچهارم تیر1367 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه عملیاتی برجای ماند.

 

قسمتی از پیام شهید:

ای مردم! بدانید شهادت مرگ نیست، رسالت است، جان دادن نیست، جان یافتن است؛ به اجبار رفتن نیست بلکه به اختیار است، مردن نیست بلکه زنده بودن و زندگی جاوید است. امام را تنها نگذارید. امیدوارم شما مثل اهل کوفه نباشید.

 

انتهای پیام/م/ا/ع

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک