آخرین اخبار

2. شهريور 1395 - 16:53   |   کد مطلب: 5813
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه بویراحمد خبر داد
کمبود فضای مطالعاتی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای مطالعاتی در شهرهای استان گفت: خیرین برای احداث کتابخانه‌های عمومی مشارکت کنند.

به گزارش کهگیلویه، زینب قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، با اشاره به کمک‌های خیرین در اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان گفت: تاکنون طی سه سفر کاروان اهدای کتاب با همکاری موسسه خیریه بنیاد وفاق سبز علوی و خبرگزاری فارس به کهگیلویه و بویراحمد تعداد 50 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهداء شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کتاب‌ها براساس نیاز در مساجد،کتابخانه‌ها، مدارس و ...توزیع می‌شود، گفت: در برخی از شهرهای استان با مشکل کمبود فضای مطالعاتی مواجه هستیم که انتظار می‌رود خیرین برای رفع این مشکل ورود پیدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: چهار کتابخانه در شهرهای مختلف استان در حال احداث است که برای تکمیل و افتتاح نیازمند اعتبارات 4 میلیارد تومانی هستیم.

این مسؤول خواستار مشارکت خیرین به ویژه بنیاد وفاق سبز علوی در تکمیل این کتابخانه‌ها شد و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب نوجوانان و جوانان از کتابخانه نیاز است خیرین برای احداث و تکمیل کتابخانه‌ها مشارکت کنند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: در این جشنواره که به صورت مکتوب و آنلاین برگزار شد بیش از 11 هزار نفر از مردم شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی مراسمی که روز سوم شهریور ماه جاری در سالن شهید دهرابپور کتابخانه مرکزی آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) برگزار می‌شود از برگزیدگان این جشنواره و فعالان رسانه‌ای تجلیل می‌شود.

انتهای پیام:
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک