کدخبر: ۸۶۶۶
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
چاپ

فرماندارکهگیلویه:

تخصیص 84 میلیارد اعتبار به شهرستان کهگیلویه / مدیران به فکر جذب اعتبارات باشند

فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیر از مدیران لایق خواستار پیگیری پروژه های در حال ساخت وجذب اعتبارات برای کلید خوردن پروژه های جدید سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ صبح امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر جلسه ای  با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، امام جمعه شهرستان، شورای تامین ورئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در سالن فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه درابتدای سخنان خود ضمن تقدیر وتشکر از حاضرین در جلسه  به حضور نیافتن برخی از مدیران دعوت شده به جلسه اشاره کرد وخواستار حضور آنان در جلسات اداری شد.

پوزش در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، این دهه را افتخاری دیگر برای ملت ایران دانست وخاطر نشان کرد:این دهه فرصتی برای نشان دادن برکات وثمرات انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی گفت:با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره در حال خدمات رسانی به جامعه است خواستار بیان این خدمات از طرف مدیران ومسئولان به مردم شد.

درپایان فرماندار کهگیلویه اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان کهگیلویه درسال جاری را 84 میلیارد تومان دانست و خواستار پیگیری مدیران شهرستان نسبت به جذب اعتبارات حوزه خود شد.

پربیننده ترین

آخرین اخبار