کدخبر: ۱۲۶۸۲
۰۷ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۴۳
چاپ

استعدادهای کهگیلویه در مسیر ملی؛۴ فرهنگی هنرمند به مرحله کشوری صعود کردند

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از موفقیت فرهنگیان این شهرستان در مرحله استانی بیست‌وششمین دوره مسابقات «پرسش مهر ریاست‌جمهوری» و راهیابی چهار نفر از آنان به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش دهدشت، علی بینا پورجعفری ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگی شهرستان، اظهار داشت: فرهنگیان کهگیلویه با حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها و کسب عناوین برتر استانی، بار دیگر توانمندی و ظرفیت بالای هنری و فرهنگی خود را به اثبات رساندند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، چهار نفر از فرهنگیان خلاق دهدشتی موفق به کسب مقام نخست استانی شدند که با این افتخار، جواز حضور در مرحله کشوری را دریافت کردند.

پورجعفری گفت: بر این اساس، آقایان «امید آرین‌مهر» در رشته شعر، «سیدعباد تقوی» در رشته شکسته‌نستعلیق، «محمود رخشا» در رشته‌های نقاشی و خط، و سرکار خانم «مریم فرهادی‌نیا» در رشته تجربه‌نگاری، رتبه‌های اول استان را به خود اختصاص دادند.

این مسئول با اشاره به سایر افتخارات کسب‌شده توسط فرهنگیان این شهرستان، گفت: خانم‌ها لیلا نصرتی، جمیله بهرامی، خدیجه رضوانی، فرزانه عابدزاده و آقای محمد خدنگ نیز در رشته‌های ایده‌های نو، تجربه‌نگاری، عکاسی، فیلم کوتاه و پویانمایی موفق به کسب مقام دوم استانی شدند. همچنین سارا افشانی‌پور در رشته نمایشنامه‌نویسی، مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با قدردانی از تلاش و پشتکار تمامی شرکت‌کنندگان، تأکید کرد: کسب این موفقیت‌ها نشان‌دهنده استعدادهای درخشان و پویایی فرهنگیان این شهرستان در عرصه‌های مختلف آموزشی و هنری است. وی ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان به مرحله کشوری، ابراز امیدواری کرد که این عزیزان در سطوح ملی نیز افتخارآفرین باشند.

پربیننده ترین

آخرین اخبار