آخرین اخبار

14. دى 1402 - 14:22   |   کد مطلب: 11398
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
ردپای آمریکا و اسرائیل در هر جنایتی هست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جای دست و ردپای آمریکا و اسرائیل در هر جنایت و ترور در منطقه آشکار است .

اسماعیل کوثری  با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد سلیمانی گفت: عملکرد مسئولان، مهم‌ترین راه انتقال گفتمان مکتب سلیمانی به نسل‌های آینده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نبرد با تروریست‌های تکفیری، مبارزه با صهیونیست، حفاظت از اماکن مقدس مسلمانان و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه، از جمله اقدامات کلان حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت است که سبب محبوبیت بالای وی در منطقه شد.

 

 وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: حادثه رخ داده عملیات تروریستی از سوی دشمن بوده و که این اقدام، کار اسرائیل و آمریکایی‌ها است و از سوی عوامل آنها بوده کهدست به چنین اقدامات جنایتی می‌زنند تصریح کرد: تروریست‌های رژیم جعلی صهیونیستی وقتی در جبهه غزه به بن بست خوردند و نتوانستند به اهداف خود برسند و، به صورت پراکنده در حال دست عملیات های گوناگون می‌زنند.

 

 نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در مراسمات و تجمعات کشور باید دقت بیشتری بیشتر در برگزاری مراسمات و تجمعات در داخل کشور، افزود: کسانی هستند مه خود را به هر قیمتی می‌فروشند و نفوذ در برنامه ها دست به چنین اقدامات تروریستی می‌زنند. تاریخ ثابت کرده جای دست آمریکا و اسرائیل در هر جنایت و ترور در منطقه اشکار است و غیر از جنایت کاران استکبار و صهیونیست، فرد دیگری دست به این اقدامات نمی زنند.

 

 

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک