نامه سرگشاده بسیج دانشجویی فارس به هاشمی:
سخت است حکم تیر فرزند خطاکار را امضا کردن!
آقای هاشمی؛ مدعی سخنانی هستید که خود نیز باورش برایتان سخت است، چرا که نه در قاموس آن امام فقید می گنجد و نه باورش برای این نسل آسان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی؛ متن کامل نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس به حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
«این ماییم که باید از خود برای امام هزینه کنیم نه از امام برای خود»
شهید بهشتی
جناب حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی
با سلام وعرض ادب، مدتی است که برخی فرمایشات حضرتعالی در این برهه حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی که درگذراندن یک پیچ تاریخی است علی الخصوص در یک دو دهه اخیر واستناد آن فرمایشات در قالب خاطرات و مکاتبات ونسبت دادن آنها به حضرت امام خمینی(ره) در زمانی که ایشان در قید حیات بودند وشما متصدی مسئولیت های بودید، جوانان انقلابی و وارثان مکتب بسیج را بر آن داشت تا بار دیگر به دور از هر نوع نگاه سلیقه ای، به کنکاش در اندیشه ناب حضرت امام(ره) که برگرفته از اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) است بپردازند و نکاتی را محضرتان یادآور شوند.
آقای هاشمی؛
مدعی سخنانی هستید که خود نیز باورش برایتان سخت است، چرا که نه در قاموس آن امام فقید می گنجد و نه باورش برای این نسل آسان است،
راهی که شما در معرفی امام و خانواده ایشان در پیش گرفته اید آغاز یک بیراهه است. وقتی کلام دیروز امام راهگشای امروز ماست که فرمودند «اکنون که من حاضرم، بعضی نسبتهای بی واقعیت به من داده می شود و ممکن است پس از من بر حجم آنها افزوده شود، لذاعرض می کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می شود، مورد تصدیق نیست. مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان. یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»
چگونه انتظار داریید خاطرات باور نکردنی شما را باور کنیم به راستی از بودنتان با کدام امام خاطره می گویید؟
امامی که امریکا را تروریست بالذاتی می دانست که قلم ها ازنوشتن و زبان ها از گفتن جنایاتش شرم دارند یا امامی که به فرزندان معنوی خود در آینده انقلاب اسلامی وصیت کرده اند. «چه در جنگ وچه در صلح بزرگترین ساده اندیشی آن است که تصور کنید جهان خواران خصوصا امریکا از ما واسلام عزیز ما دست برداشته اند و مبادا از کید آنها غافل شوید.» آن فرزانه ای که می فرمود: «موضع گیری ها باید به گونه ای باشدکه ضمن حفظ اصول اسلام برای همیشه تاریخ حافظ خشم وکینه انقلابی خود ومردم علیه سرمایه داری غرب ودر راس آن امریکای جهان خوار باشیم.»
آری ما امامی را باور داریم که امریکا را شیطان بزرگ، و آرزویش به صدا در آمدن شعار مرگ بر امریکا نه تنها از کعبه مسلمین، بلکه از ناقوس کلیساهای جهان بود نه موافق با حذف شعار مرگ بر امریکا، از بودنتان با کدامین امام خاطره می گویید؟ ما با امام شما بیگانه و شما نیز با امام امت بیگانه اید!
آقای هاشمی!
تاریخ چراغ راه آینده است . مهم آن است که به خود آییم و ببینیم کجای تاریخ قرار گرفته ایم وقرار است نقش کدامین را در روزگار عصر خویش بازی کنیم آیا مانیز همچون گذشتگان که امروز مورد لعن ما می باشند مورد لعن آیندگان قرار خواهیم گرفت یا همچون آنانی که شما خوب می شناسیدشان آسمانی خواهیم شد
دوستانتان؛ بهشتی ،مطهری ،رجایی را می گوییم .مطمنا بیاد دارید شهید بهشتی در کوران هجمه های ناجوانمردانه ای که منافقین باتشویش اذهان عمومی به وجود مظلومش وارد می کردند حاضر نشد با وساطت دوستان و صحبت امام از حجم فشار ها کم کند وبا کلام نافذ شان بیان داشتند این مایم که باید از خود برای امام هزینه کنیم نه از امام برای خود.
هنوز صدای شهید مطهری به گوش می رسد :تداوم انقلاب جز ادامه راه در مسیر عدالت خواهی ،احترام به آزادیها واز همه مهم تر حفظ استقلال مکتبی نیست.
مصداق آن جمله امام که فرمودند: «من وقتی می توانم به مردم خدمت کنم که زندگیم مثل انها باشد رجایی را می گوییم که دفتر کارش مرمر یا سعدآباد نبود»
راستی نشان عدالت در انقلاب لایق نصب برکدام سینه است؟
چه سخت است حکم تیر را برای عبور از سینه فرزند خطا کار امضا کردن، بدون طراحی هیچ فتنه ای.
به راستی قرار است با کدامین نشان آسمانی شویم؟!
آقای هاشمی
شما که همواره در کلام، اذعان داشته اید دوست، همراه و همسنگر دیروز امروز وفردای رهبرید اجازه ندهید به توصیه امام راحل به نقل از خاطرات حضرتعالی که در روزهای آخر عمر به شما کرده اند.خناسان درونی وبیرونی بین شما و مقام ولایت در قالب نامه های بی سلام ودود های قابل مشاهده، جدایی بیافکنند.
آقای هاشمی
آری ما جوانان توفیق درک حضرت امام را زمانی که ایشان در قید حیات بودند نداشتیم اما این به معنای عدم شناخت ما از اندیشه والای ان عزیز سفر کرده وبزرگ مرد تاریخ نیست تجربه تلخ تاریخ انقلاب عظیم پیامبر، ما جوانان را برآن داشته تاباشناخت همه جانبه شخصیت حضرت امام(ره) اجازه ندهیم تا هیچ شخص، گروه یا جریانی، انقلاب امام وآرمان های نهفته در آن را مصادره به مطلوب کند. کما اینکه در اولین لحظات پس از رحلت حضرت رسول (ص)با وجود نازنین امیر المومنیین علی(ع) این انحراف تلخ با ید آنانی که روزی انقلاب بر دوش آنان جهانی می شد در دل تاریخ قرار گرفت وتا به امروز مصائبش بر دنیای اسلام سایه افکنده است.
آری دیگر اجازه نخواهیم داد تاریخ یک بار دیگر تکرار شود وتحریف ، جای واقعیت را بگیرد. ما نبوده ایم، اما خوب خوانده ایم، راه امام بر ما روشن، کلامش بَیّن، و وصیتش گویاست.
نگذارید بازگشتتان برایمان به آرزویی بزرگ تبدیل شود بیایید تا تجربه تلخ سیف السلام ها وطلحت الخیرها در تاریخ یک انقلاب بزرگ برای یک بار دیگر رقم نخورد. چرا که اگر این چنین نشد باید منتظر کربلا ها بود.
والسلام
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان فارس
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ شهرک صنعتی شماره ۲ دهدشت؛ بستری آماده برای جهش تولید و اشتغال در کهگیلویه
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
آخرین اخبار
- ◄ بسیج تمامی امکانات برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی و مراسم تشییع رهبر شهید
- ◄ نگاهی به سبک مدیریت میدانی فرمانداری که «از جنس همین خاک» است
- ◄ کافه های دهدشت،تهدیدی برای امنیت و آرامش اجتماعی؛دادستان ورود کند
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ روایت پدخندق
- ◄ ظهر عاشورای خندق / وقتی رزمندگان با لب تشنه، دشمن را زمینگیر کردند
- ◄ عزاداری دهدشتیهادرروز عاشورا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست