سردار نقدی:
ورود حیوانات درنده و کودک کش به دفتر ایران در سازمان ملل خوشحالی ندارد
رییس سازمان بسیج مستضعفین: چهل روز است آمریکا و سازمان ضد ملل، ملت مظلوم یمن را در محاصره کامل قرار داده و حتی از ارسال آب و غذا و دارو و تخلیه مجروحان جلوگیری کرده اند، این بزرگترین رسوایی ضد حقوق بشر در قرن بیست و یک است.
به گزارش پايگاه خبر ي تحليلي كهگيلويه به به نقل ازپایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان که در اردوگاه باهنر برگزار شد گفت: جنایت بزرگ ضدبشری آمریکا و آل سعود و قارونک های منطقه در یمن، شکنجه گران گوانتانامو و ابوغریب را روسفید کرد.
سردار نقدی با بیان اینکه در آن شکنجه گاه ها صدها نفر افراد بالغ زندانی و زیر شکنجه اند، اظهار داشت: اما امروز آمریکای خبیث یک ملت را زندانی کرده است، گرگ صفتانی که در وحشی گری روی دست حیوانات وحشی بلند شده اند و حتی اجازه جابجایی مجروحان را نمی دهند، آنها نه فقط زنان و کودکان بی دفاع را بی محابا به شهادت می رسانند بلکه حتی راه را بر ورود آب و غذا و دارو به روی این مردم مظلوم بسته اند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رییس روسیاه سازمان ملل و شورای ناامن سازی سازمان ملل هم مثل همیشه طرفدار ظالم جنایتکار هستند و رای به محاصره یک ملت می دهند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین حوادث یمن را یکی از بزرگترین افتضاحات تاریخ بشر دانسته و تصریح کرد: این حادثه تاسف بار بدون شک بزرگترین رسوایی حقوق بشر در قرن بیست و یک است.
وی با بیان اینکه یقین داشته باشید این جنایت ظالمانه با شکست متجاوزان به پایان خواهد رسید، ابراز داشت: یک بار دیگر ناتوانی آمریکای جنایتکار در تسلیم کردن یک ملت به پا خواسته به زور اسلحه بر همگان ثابت خواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تاکید کرد: یقین داشته باشید حتی اگر دیپلماسی کشورها و سازمان غیرمتعهدها به نفع پولدارهای جنایتکار سکوت کرده و خواب است، خدا بیدار است و این ظلم ها را می بیند و انتقام خواهد گرفت.
وی همزمانی این جنایت ها و مذاکرات هسته ای را یادآور شده و ادامه داد: در این شرایط و اوج این جنایت ها، وزیر خارجه نحس آمریکا که به راحتی آدم می کشد و روی جسد کودکان مظلوم با خونسردی لبخند می زند، به دفتر ایران در سازمان ملل وارد می شود و می بینیم بعضی روزنامه ها ذوق زده شده و تیترهای آنچنانی می زنند مثل اینکه باید خوشحال بود.
سردار نقدی به عوامل واقعی خوشحالی اشاره کرده و ادامه داد: بله همه از اینکه آمریکا اینطور ذلیل و رسوا شده خوشحالیم، از اینکه با بیداری سیاهان آمریکایی ماهیت ضد حقوق بشر آمریکا بیشتر آشکار شده و از اینکه با وضوح، نقش و حمایت مستقیم آمریکا از مظلوم کشی و کودک کشی رژیم آمریکایی به سقوط نهایی نزدیک می شود خوشحالیم.
وی خوشحالی از اینکه آمریکایی ها آنقدر ضعیف و ناتوان و مستاصل شده اند که مجبور به دریوزگی سازش هستند را یادآور شده و افزود: اما اینکه یک حیوان وحشی آدم کش به دفتر ایران در سازمان ملل بیاید خوشحالی ندارد و ما شرمنده شهدا می شویم، شهدایی که در چنین روزهایی در دوران دفاع مقدس با لب های تشنه و کام های گرسنه زیر بمب های آمریکایی دست و پا می زدند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مقام معلم اظهار داشت: امروز جامعه ای داریم که به واسطه ی پیشرفت و اعتلا میان جوامع از درخشندگی بالایی برخوردار است و الگوی ملت های آزادیخواه جهان است و پشت ظالمان و زورگویان مستکبر را به خاک نشانده است.
وی با تاکید بر اینکه معلمان ما باید به تربیت این جامعه به خود ببالند، گفت: امروز بشریت، ملت ایران را به عنوان الگو و معلم خود شناخته است و شما فرهنگیان در واقع معلمی برای معلمان بشریت هستید.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در ادامه خاطرنشان کرد: سرمایه این ملت که باعث رشد و اعتلا و درخشندگی آن شده، ایستادگی در برابر زورگویی ها و ظلم و ستم مستکبرین عالم است که مهمترین نماد آن همان شعار مرگ بر آمریکاست که دشمن تلاش می کند تا این سرمایه ارزشمند را از ملت ایران بگیرد.
وی در خصوص تربیت نسل های انقلاب ابراز داشت: آنچه که ما با تمام وجودمان در تربیت نسل های انقلاب می خواهیم این است که جوان عزتمند ما احساس خودباختگی نکند و فریفته ی فرهنگ غربی نشود و با تاسی به فرهنگ اسلام ناب و انقلاب، در مقابل زورگویی و ظلم و استکبار ایستادگی کند و عظمت ملت و جایگاه نظام اسلامی را به درستی در مناسبات جهانی درک کند و این را معلمان ملت باید به آنها بیاموزند.
سردار نقدی با تاکید بر حفظ مقام معلم اظهار داشت: تکریم معلم و حفظ حرمت او خیلی بالاتر از آن است که این شخصیت والا و گرانقدر را صرف اختلاف بین دستگاه ها کنیم.
وی در همین خصوص تصریح کرد: اگر مشکلات حقوقی و اعتباری وجود دارد، به جای آوردن معلمان به خیابان ها و تضعیف منزلت معلمان بهتر است دستگاه های مسئول با یکدیگر در محیطی صمیمانه، مسائل را حل و فصل کرده و اجازه ندهند جایگاه رفیع معلمان نزد مردم خدشه دار شود.
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ شهرک صنعتی شماره ۲ دهدشت؛ بستری آماده برای جهش تولید و اشتغال در کهگیلویه
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
آخرین اخبار
- ◄ بسیج تمامی امکانات برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی و مراسم تشییع رهبر شهید
- ◄ نگاهی به سبک مدیریت میدانی فرمانداری که «از جنس همین خاک» است
- ◄ کافه های دهدشت،تهدیدی برای امنیت و آرامش اجتماعی؛دادستان ورود کند
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ روایت پدخندق
- ◄ ظهر عاشورای خندق / وقتی رزمندگان با لب تشنه، دشمن را زمینگیر کردند
- ◄ عزاداری دهدشتیهادرروز عاشورا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست