آیا فرماندار دنا در حال تغییر موضع قهرمانانه است؟
چرخش ملایم و آماتوری فرماندار دنا در اولین مصاحبه خود که متاثر از ارسال یادداشت وی به رسانه های استان بود تاج امیری را برآن داشت تا با ترتیب مصاحبه هایی از فشار افکار عمومی کاسته و اظهارات قبلی خود را به نوعی با تحریف مجدد اصلاح کند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، بعد از ارسال نامه علی تاج امیری فرماندار دنا به یکی از سایتهای استان و انتقاد از رویکرد امام جمعه پاتاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر ،موجی از نگرانیها در افکار عمومی به راه افتاده که به نظر میرسد با فهم این شرایط ،تاج امیری در حال هدایت مسیر حرکت اشتباه خود به سمت سوی دیگری است.
چرخش ملایم و آماتوری فرماندار دنا در اولین مصاحبه خود که متاثر از ارسال یادداشت وی به رسانه های استان بود تاج امیری را برآن داشت تا با ترتیب مصاحبه هایی از فشار افکار عمومی کاسته و اظهارات قبلی خود را به نوعی با تحریف مجدد اصلاح کند .
تاج امیری در پاسخ به اولین سوال خبرنگار یکی از سایتهای استان مبنی بر اینکه (شایعاتی وجود دارد که بصورت غیر مستقیم امام جمعه پاتاوه یا حتی فراتر از آن را در مقابل توافق هسته ای قرار دادهاید آیا واقعا اینگونه است؟) پاسخ داده اند : بنده حتی به امام جمعه محترم هم تبریک گفته ام !!
سوال اینجاست که آیا شان فرماندار و امام جمعه یک شهرستان و بخش این بود که ایشان با ادبیاتی کنایه آمیز و دور از شان در ادامه تبریک خود ،امام جمعه یک بخش را اینگونه (بنده هم این روزها در پس این موفقیت تاریخی، احوالات و روحیات جنابعالی را درک می کنم، انشاالله خداوند به همه ما صبر جزیل عنایت بفرماید.) مورد خطاب قرار دهد و در واقع به دنبال دو قطبی کردن جامعه و به سخره گرفتن شخص امام جمعه باشد؟فرماندار محترم آیا شما این کلام خود را مصداق تبریک به امام جمعه یک منطقه میدانید؟ و حال انتظار دارید با چه عقل و استدلالی این لحن شما را در جهت تبریک و نه استهزا و تمسخر تصور کنیم .
شما در آخرین مصاحبه خود گفته اید بنده با امام جمعه هیچ مشکلی ندارم و (همین که پشت سر ائمه جمعه نماز میخوانیم نشاندهنده اعتقاد و ارادتی است که به آنها داریم(
آقای تاج امیری نماز خواندن شما پشت سر ائمه جمعه جای خود دارد ولی نوشتار ،خطاب و عتاب شما در یادداشت اولیه تان چیز دیگری را به ذهن ها متبادر میکند و (آنجا که گفته اید بیم آن داریم که با این اطلاعات ناقص نمازگزاران حتی در موعظه های جنابعالی هم دچار شک و تردید شوند) انسان را به یاد برخی جریانات تاریخی می اندازد که متاسفانه مجال نگارش آن نیست.
فرماندار محترم دنا، شمایی که به قول خود گفته اید با امام جمعه پاتاوه هیچ مشکلی ندارید و بحث شما بر روی اختلاف سلیقه های جزئی بوده ! پس چرا فشار را بر خود به حدی دیده اید که حتی حاضر به حضور در بین مردم و یا مانند گذشته از تریبون نماز جمعه برای رسیدن به اهداف خود استفاده نکردید و این موضوع پر از ابهام و توهین را به فضای مسموم رسانه ای استان کشاندید؟؟
شما گفته اید ؛اختلاف به وجود آمده به دلیل نوعی سوءتفاهم در موضوع تغییر بخشدار پاتاوه بود ! به فرض، ما عوام الناس هم این کلام شما را پذیرفتیم ! پس بفرمایید چرا به موضوع طرح مشکلات مردم و مذاکرات دامن زده اید و در یادداشت خود با ادبیاتی سرشار از کنایه و توهین به این دو موضوع و سایر موضوعات پرداخته اید؟!
آقای تاج امیری عزیز شما در ادامه آخرین مصاحبه خود گفته اید (در این بین برخی قصد سوءاستفاده دارند )لازم است به عرضتان برسانم اگر کسی هم قصد سوء استفاده از این جریان را داشته باشد مسبب آن شمایی هستید که با کلام و قلم خود فضا و زمینه را برای افراد مغرض فراهم آوردید.
در ادامه سخنانتان ائمه جمعه را پدر معنوی هر منطقه دانسته و حفظ حرمت آنها را بر هر مسئولی لازم و ضروری دانسته اید ،لطفا اگر اینگونه است و حفظ حرمت آنها را لازم و ضروری میدانید پس برای تنویر افکار عمومی پاسخی روشن به متن یادداشت توهین آمیز ارسالی و جملات عرفانی حال خود بدهید.
جنابعالی که به قول خود حرفی زده اید و تا اخر هم پای آن می ایستید چرا تنها چند روز در حالی که همچنان متن یادداشت شما بر روی سایتهای خبری استان به وفور یافت می شود اظهاراتتان را وارونه جلوه میدهید؟ مگر شما به جایگاه ائمه جمعه واقف نبوده و یا درک درستی از جایگاه نماز جمعه نداشته که اکنون با ارشادات اطرافیان در حال مصاحبه و تغییر موضع برآمده اید.
بفرمایید دم خروس را باور کنیم یا ...
منبع: سفیر دنا
انتهای پیام/200
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ امتحانات دانش آموزان کهگیلویهوبویراحمدی مجازی شد
- ◄ آتش به جلسه مدیریت بحران کهگیلویه رسید/وقتی موتور کولر زنگ خطر را زد
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ سرکشی مسئولین از جانباز جنگ رمضان در کوه سیاه
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
آخرین اخبار
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست
- ◄ سرپرست جدید روابطعمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ نفسهای آخر بلادشاپور در میان دود زباله
- ◄ ادارات کهگیلویه در تعظیم شعائر حسینی پیشقدم باشند
- ◄ ایران، قدرت بلامنازع و «کلانتر» معادلات غرب آسیاست
- ◄ اخطار کاظمیجو به دستگاههای اجرایی کهگیلویه؛ ضعف در پیگیری مصوبات را برطرف کنید
- ◄ انسجام ملی بزرگترین دستاورد روزهای اخیر است/ تقویت تابآوری مردم اولویت مسئولان
- ◄ سرکشی مسئولین از جانباز جنگ رمضان در کوه سیاه
- ◄ غریق در یک سال؛ هشدار رئیس امور آب کهگیلویه: شنا در رودخانهها ممنوع!