آخرین اخبار

11. شهريور 1402 - 10:02   |   کد مطلب: 11299
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مأمور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی و آنها را مجروح کرده بود، خبر داد و گفت: این فرد در شهر یاسوج دستگیر شد.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری" در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: درپی کسب خبری از سوی احدی از شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های شهر دهدشت، بلافاصله مأموران گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.
سرهنگ اکبری افزود: حین نزدیک شدن مأموران به محل حادثه، راکبان موتورسیکلت اعلامی که در خط مخالف خیابان در حرکت بودند به محض مشاهده ماموران با سلاح کلاشینکف به خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از مأموران را زخمی و فرار کردند.
وی گفت: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنها خوب است.
سرهنگ اکبری افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه، یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.
وی گفت: پس از این حادثه، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه عامل اصلی تیراندازی، توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی شهرستان بویراحمد با فرماندهی اینجانب، شب گذشته در یکی از محله های شهر یاسوج دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب و 16 تیر جنگی و پنج تیر مشقی مربوطه، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک