آخرین اخبار

16. اسفند 1397 - 17:34   |   کد مطلب: 8880
سردار سلامی: دشمن تصور می کرد با فشار های اقتصادی ما را به سمت مذاکره سوق خواهد داد که لازم است خوب بدانند که باید با دشمن در میدان مقابله کرد و نباید فریب مذاکره با آن را خورد چرا که مذاکره یعنی فرصت دادن به دشمن برای بازسازی و توطئه چینی جدید برای مقابله.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی از دقایقی پیش با سخنرانی سردار سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده شهدا و استان های بهمئی نشین سراسر کشور،نمایندگان مجلس و سایر مسئولان لشکری و کشور در شهر لیکک آغاز شد.

 

در این مراسم سرهنگ منصوری در ادامه این برنامه گفت:  در زمان اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی فراهم شد تا در قالب این یادواره مقدس و به نام گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام ایل بهمئی به پاسداشت شهدای والامقام این ایل بزرگ بپردازیم.



وی افزود: ایل بهمئی بار دیگر ضمن میثاق با آرمان‌های اسلامی انقلاب و امام راحل، غیرت ملی و دینی خود را نمایان سازد.





دبیر یادواره 650شهید والامقام شهدای ایل بهمئی گفت:همایش فرهنگی اسلامی و عظیم امروز  نه تنها یک همایش قومی و یا قسمتی از جغرافیای سرزمین ایران بلکه یک فرهنگ و بخشی از مکتب شیعی ایران اسلامی که ریشه در بلندای تاریخ و نشانه های بسیار در میدان جهاد و شهادت دارد و برای شناخت و معرفی ایل بزرگ و پر افتخار بهمئی است.

 

وی در ادامه اظهارکرد: این کنگره شهدا فتح البابی است برای بازخوانی سال‌ها مجاهدت غیرت و مردانگی اصالت هویت و فرهنگ و ادب و تربیت اسلام ناب محمدی این ایل پر افتخار که در همه میادین صادق و وفادار پای انقلاب ایستاده اند.

 

منصوری در پایان از کلیه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان که در خلق این حماسه همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.





در ادامه این یادواره سرهنگ حمید خرم دل با دعوت مجری برنامه نظام اسلامی با حضور در پشت تریبون گفت: برنامه ای که امروز شاهد اجرای آن هستیم برنامه ای بی بدیل است که بهانه ای شده است تا مردم برای کسانی که برای حفظ نظام از جان مایه گذاشتند.

 

وی  از کلیه مسئولان استان خوزستان ، کهگیلویه وبویراحمد به خصوص شهرستان بهمئی که بار دیگر حماسه عظیم در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدای ایل بزرگ بهمئی حماسه خلق کردند تقدیرکرد.

 

سردار حسین سلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم به خصوص شهدای ایل بزرگ بهمئی گفت: امروز قدرت ملت ما ایمان مردم است که مهمترین علل و عامل سیلی زدن به دشمن در همه عرصه ها است.

 

وی افزود: کسانی که از خاورمیانه همواره در مذاکرات خود سخن و برنامه ها داشتند خوب بدانند که قدرت این سرزمین از مدیرترانه تا دریای سرخ در حال گسترش است که لازم است امریکایی خوب بدانند که خلج فارس دیگر محل عرضه اندام امریکایی ها نیست.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دیگر قدرت کشورهای استکباری رو به انزول و افول است و عمر قدرت طلبی و تجریه طلبی انان در خاورمیانه به سرآمده است چرا که ملت های مسلمان به بیداری اسلامی خویش تکیه کردند و در مقابل زورگویی های انان خواهند ایستاد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران درمقابل خورده مشکلات اقتصادی تسلیم نخواهد شد و اگر لازم باشد امروز می توانید بیشتر نیازمندی های کشور را تامین کنیم.

 

سردار سلامی در ادامه این یادواره گفت: دشمنان همواره در فضای حقیقی و مجازی به دنبال نا امید کردن ملت ایران است که لازم است خوب بدانند که ملتی که قلبش سرشار و آکنده از آیه آیه های قرآن است از زور و تزویر و تطمیع هرگز نخواهد ترسید و با قدرت در مقابل شما خواهیم ایستاد.

 

وی اظهارکرد: دشمن تصویر می کرد با فشار های اقتصادی ما را به سمت مذاکره سوق خواهد داد که لازم است خوب بدانند که باید با دشمن در میدان مقابله کرد و نباید فریب مذاکره با آن را خورد چرا که مذاکره یعنی فرصت دادن به دشمن برای بازسازی و توطئه چینی جدید برای مقابله.

 

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: این ملت شکست ناپذیر است و مقاومت چهار دهه ما در برابر همه مشکلات به خوبی این ایستادگی را به رخ جهانیان کشانیده است.

 

وی اظهارکرد: خداوند به ملت ما نصرت عطا کرده است و به هنگام نیاز همین ملت هستند که با حضورشان تمام برنامه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

سردار سلامی در ادامه به حضور باشکوه ملت ایران در تمام عرصه های اشاره کرد وگفت: دشمنان همواره سعی دارند تا ملت ما را مایوس کنند ولی نمی دانند که جنگ ما جنگ امید و نا امید کردن است که ملت ایران به خوبی در این سال ها پاسخ آنان را داده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان باید خوب بدانند که هر روز بر قدرت ما در این سال ها با شعار ما می توانیم افزوده شده است که بازهم می گوییم که ما می توانیم، هستیم، و با قدرت می توانیم و در این سال ها نیز ساخته شده ایم .

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز لازم است دشمن خوب بداند که اقتصادمان را چنان قوی خواهیم کرد و با قدرت و خود اتکایی تامین خواهیم کرد.

 

وی خطاب به دشمنان گفت: دشمنان لازم است امروز خوب بدانند که ما تا آخر ایستاده ایم چرا که ما فرزند جهاد و شهادت و مقاومت و پیشرفت و ساختن هستیم .

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک