آخرین اخبار

8. آذر 1396 - 23:27   |   کد مطلب: 8590
با حضور امام جمعه و به همت دفتر ثبت ازدواج دیشموک
جشن ازدواج ‌ساده زوج‌هاي جوان ديشموكي برگزار شد+تصاوير
به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر(ص) وحضرت خدیجه(س) جشن ازدواج دو زوج جوان ديشموكي با همت مسئول دفتر ثبت ازدواج و با همكاري دفتر امام جمعه و بسيج در دیشموک برگزار شد.

به گزارش کهگیلویه،  به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر(ص) وحضرت خدیجه(س) جشنی با همت اصغر اکبری مسئول دفتر ثبت ازدواج دیشموک برگزار شد.

حجت الاسلام شيخ علي اكبر رواند امام جمعه ديشموك در حاشيه برگزاري اين جشن به سخنراني پرداخت و اين برنامه با اجراي مولودي هم همراه بوده است.

اين جشن  در سالن بسیج آغاز شد و ابتدا با قرائت قرآن توسط آقای سجاد روحیانی پور آغاز و خیر مقدم  توسط حجت الاسلام انديشه امام جمعه موقت صورت گرفته است.

همچنين در اين برنامه از عوامل دست اندركار برگزاري جشن ازدواج اين دو زوج جوان ؛ تجليل شد .

 در پایان صيغه عقد یکی از زوجين  توسط امام جمعه موقت حاج آقای اندیشه و دیگری توسط مسئول سازمان تبليغات حاج آقای درسته؛ جاری شد.

این جشن که برای اولین بار در ديشموك برگزار شد، بانی آن آقای اصغر اکبری مسئول دفتر ثبت ازدواج دیشموک بود که آن را با همکاری دفتر امام جمعه به پایان رسان.

اصغر اكبري مسئول دفتر ثبت ازدواج ديشموك از  امام جمعه محترم حاج آقای راوند و  از رئیس  کمیته امداد و رئیس ادره برق و رئیس ادره جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت حاج آقای اندیشه و بخشدار دیشموک و سرپرست شهرداری و کارکنان شهرداری و شهردار جدید دیشموک همه و همه مسئولین و همه کسانی كه در اين راستا مساعدت كردند؛ قدرداني كرد.

و در این جشن هدایای از طرف دفترخانه ازدواج دیشموک به سه تا از دهیاران بخش دیشموک حسین بایسته دهیار سر پر و روح الله جهانگرد دهیار دلی و اکبر رادی دهیار باغ کلک با اهداء لوح تقدیر توسط دفتر امام جمعه و دفترخانه ازدواج به آقای ایزدی و آقای فاطمی و آقای میلاد اکبری اهدا شد

و در پایان این جشن هدایای نقدی از مردمی که در جشن حضور داشتند جمع شد و هدایای نقدی از طرف بخشدار محترم آقای امیريان و رئیس کمیته امداد آقای ایزدی به این زوجهاي جوان اهداء شد.

گفتني است يكي از زوج هاي جوان از روستاي سرپر و ديگري از روستاي دلي از توابع ديشموك مي باشند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک