آخرین اخبار

15. آبان 1396 - 1:13   |   کد مطلب: 8511
یادواره 89 شهید کبوتر خونین‌بال دانش‌آموز کهگیلویه با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از خانواده‌های شهدا در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان، یادواره 89 شهید کبوتر خونین بال دانش‌آموز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از خانواده‌های شهدا در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد.

موضوع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای گیتی به معنای واقعی کلمه این است که انسان‌هایی فداکار با طی کردن مراحل دانش و معرفت از جان خود گذشتند.

بیان خاطرات و زندگی نورانی شهدا و انتقال آن به جامعه و بین مردم و جوانان باید همواره به صورت جدی مدنظر متولیان فرهنگی و نهادهای آموزشی و تبلیغی قرار گیرد.

 سید کمال الدین دولت‌خواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در این یادواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان ،اقشار مختلف مردم ،خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان اظهار داشت؛در تاریخ انقلابات جهان،انقلابات بزرگی به وجود آمده که هر کدام نقاط مثبت ،توانمندی ها و محور های خود را داشته است،اما در تاریخ انقلابات جهان،انقلاب بی نظیر ملت ایران در بهمن ۵۷ با رویکرد فرهنگی و با کار کرد دین و مردم در عرصه های مختلف به انقلابی به وجود آورد که توریسین های علم سیاست به مانایی،پویایی بزرگی این انقلاب اذعان و اعتراف می کنند و گواه این انقلاب همین است که روز به روز مانا تر شده است.

وی افزود،در تاریخ ملت ایران ۲۰۰ سال از سوی استعمار،استثمار،استبدال دردهای زیادی را متحمل شده بود اما در بهمن ۵۷ ملت بزرگ ایران انقلابی به وجود آورد که درد ها را درمان کرد و در مقابل استعمار به استقلال و در مقابل استدلال به آزاده خواهی رسیدیم و توسعه پیشرفت داشتیم.

وى تصریح کرد:۱۳ آبان ماه یکی از سرفصل های مهم انقلاب اسلامی ایران بوده است و در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز استکبار ستیزی معروف است و این مناسبت یادآور ایثارگری و مجاهدت جوانان و نوجوانانی است که با تأسی از امام راحل(ره) در برابر کینه توزی ها و حیله گری های جهان خواران ایستادگی کرده اند.

دولت خواه در پایان افزود؛در چند ماه اخیر تعداد ۵یادواره ابتکاری و ارزشمند در سطح شهرستان  اجرا شده توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران وبا همکاری و تعامل همه ارگان های دولتی امید است تا پایان سال جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت شاهد اجرای برنامه های یکپارچه با حضور و مشارکت تمامی دستگاهها و ارگان ها باشیم .

در ادامه سید لطف‌الله فروزان تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشورمان را یادآور شد و با توجه به ناکامی دشمن در جنگ هشت ساله، گفت: امروزه هدف دشمن این است که سیاست کشور ما را به سمت تهاجم فرهنگی بکشاند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن را برگزاری یادواره‌‌های شهدا دانست و  با بیان اینکه در جنگ فیزیکی اجازه ندادیم دشمن به تمامیت ارضی کشور نفوذ پیدا کند، خواستار توجه والدین نسبت به فرزندان‌شان در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن شد.

وی افزود؛دشمنان انقلاب با حربه فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند بنابراین باید با فرهنگ شهادت و گسترش آن در برابر کفر جهانی ایستادگی کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک