آخرین اخبار

31. شهريور 1396 - 19:45   |   کد مطلب: 8382
رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیج مردمی با حضورنماینده کهگیلویه،دادستان ورئیس دادگستری کهگیلویه،امام جمعه دهدشت، فرماندار.بخشدارمرکزی، معاون فرماندار.فرمانده نیروی انتظامی.شهرداردهدشت و جمعی از مسوولان وشورای اداری شهرستان در دهدشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های سپاهی، بسیجی وانتظامی شهرستان به همراه یگان‌های امدادی بارژه خودرویی وموتوری از مقابل مسئولان رژه رفتند.

همچنین در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ومردم ولایت مدارکهگیلویه نیز حضور داشتند.

 سعید برومند زاده در مراسم رژه نیروهای مسلح در دهدشت افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلیر مردی های انسان هایی است که با خون خود خفتند تا ما امروز در آزادی کامل به سر ببریم.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد جنگ هشت ساله مقدس به نظر آید طولانی بودن این جنگ بین تمام جنگ های دنیا بود که علی رغم پشتیبانی مستکبرین، یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: دلیل دیگر تقدس جنگ هشت سال دفاع مقدس این بود که ما آغاز کننده نبودیم بلکه از خاک و میهن و ناموس خود در مقابل دشمن دفاع کردیم.

درابتدای مراسم نوحه سرایی وسینه زنی سرورسالارشهیدان بامداحی مداح اهل بیت صورت گرفت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک