آخرین اخبار

24. شهريور 1396 - 16:32   |   کد مطلب: 8364
با حضور مردم و مسئولان همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) برگزار شد.۰

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  با حضور مردم و مسئولان همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیر کل اوقاف، علی پوزش فرماندار کهگیلویه، برخی مسئولان و مدیران شهرستان، اسفندیار برخه شهردار دهدشت و مسئولان دیشموک در این همایش حضور داشتند.

کهگیلویه از همه جهات محروم است/ تقدیر از تاجگردون و صداوسیما

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیر کل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از قبل این امامزاده واجب ال‌تعظیم بدهکار هستیم، گفت: اعتبارات دولتی در این راستا معدود است.

وی ضمن تقدیر از رسانه ها به ویژه صداوسیما به جهت پوشش رسانه ای همایش ادوار مختلف در سالهای گذشته و امسال، گفت: از هیئت امناء انتظار می رود برای باشکوه تر برگزار شدن این همایش، تلاش بیشتری شود.

جنتی پور با اشاره به روز مباهله گفت: روز مباهله یعنی روز خانواده مقدس و ارزشمند، که به دنبال آین یک آیه قرانی در وصف این روز آمده است.

جنتی پور در ادامه بیان کرد: در راستای تکمیل امکانات این امامزاده از مردم این منطقه انتظار همکاری و مساعدت بیشتری می شود.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه، اعتبارات تخصیصی داده شده به مکان مذهبی امامزاده ها بسیار ناچیز است، تصریح کرد:  تنها نهادی که در سال گذشته همه اعتبارات جذب شده را کار کرده و اجازه بازگشت نداد؛ اداره اوقاف و امور خیریه استان بوده است.

جنتی پور با بیان اینکه، درخصوص امامزاده گان استان با تاجگردون رایزنی شد، گفت: الحمدالله سال گذشته آقای تاجگردون توانست بیش از ۲ میلیاردتومان توانست برای امامزاده گان، از محل نفت جذب کند.

مدیرکل اوقاف استان گفت: متاسفانه کهگیلویه از محل اعتبارات نفت امکان جذب اعتبار ندارد، گفت: متاسفانه این محرومیت به دیگر عرصه های محرومیت کهگیلویه، اضافه است.

وی گفت: کهگیلویه از همه جهت محروم است.

دکتر سید مسعود اژدری هم به عنوان سخنران این همایش به صحبت در مورد مومنان و انقلاب پرداخت و گذری بر تاریخ اسلام زده است.

دکتر اژدری با اشاره بر برخی وقایع تاریخی، به صحبت در مورد اتفاقات بعد از وفات پیامبر اسلام پرداخته است.

اعتبارات دولتی محدود است

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این همایش با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش ها و تاثیر بسزای آنان در حوزه فرهنگ جامعه، گفت: امامزاده گان احیاء گر سعادت ما هستند.

وی با اشاره به انتظار هیئت امناء امامزاده میرسالار(ع) برای مساعدت به این امامازاده ، گفت: اعتبارات دولت معدود است.

سید رضا موسوی خواه رئیس هیئت امناء امامزاده میرسالار(ع) هم به سخنرانی پرداخته است.

در حاشیه این همایش از سید رضا سالاری خواه رتبه ۷ کنکور رشته تجربی سال۹۶ با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

همایش امامزاده میرسالار(ع) دیشموک با حضور پرشور مردم سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان و استان و بعضا مسئولان کشوری و لشکری برگزار می شود.

گزارش و عكس از وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک