آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 1:42   |   کد مطلب: 8358
همزمان با روز جهانی بهورز جشنی با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان وجمعی از کارکنان،مربیان مراکز اموزش بهورزی و کلیه بهورزان و خانواده های آنان در تالار پذیرایی ایل شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،همزمان با روز جهانی بهورز جشنی با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان،معاون فرماندار،روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و لنده ،روسای ادارات (فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اتاق اصناف،منابع طبیعی و آبخیزداری،ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران،معاون فرهنگی بنیاد شهید) وجمعی از کارکنان،مربیان مراکز اموزش بهورزی و کلیه بهورزان و خانواده های آنان در تالار پذیرایی ایل شهر دهدشت برگزار شد.

دکتر داوری و دکتر خانی ضمن خیر مقدم و تبریک روز بهورز به مدعیون و تشکر از خدمات بهورزان،در خصوص تاریخچه ی روز بهورزی،اهمیت شغل بهورز،ونقش مهم آنان در ارتقای شاخص های بهداشتی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

همچنین در ادامه ی این جشن نماینده مردم در مجلس،معاون فرماندار،جناب آقای رزمه و خانم موسوی به نمایندگی از بهورزان،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد جایگاه ،کار،خدمات ،تلاش های بهورز آن به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

اجرای دکلمه،طنز،موسیقی زنده محلی و اهدای لوح سپاس و هدایا برای خدمات ارزنده مربیان و بهورزان از دیگر بخش‌های این جشن بود.

 

همچنین لازم به ذکر است مجری گری این برنامه را جناب آقای سعید انصاریان از مجریان توانمند کشور برعهده داشتند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک