آخرین اخبار

25. مرداد 1396 - 1:18   |   کد مطلب: 8237
فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه مدیر عامل شرکتهای صنعتی استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر بنیاد شهید کهگیلویه با خانواده های شهدای بخش چاروسا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه مدیر عامل شرکتهای صنعتی استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر بنیاد شهید کهگیلویه با خانواده های شهدای بخش چاروسا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر قلعه رئیسی با شهدا و آرمانهای آنها بیعت نمودند و با ذکر قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا و دلاوری های آنان را گرامی داشتند.

در ادامه پوزش در   دیدار با خانواده هاي شهدا با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد.
فرماندار کهگیلویه گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و  اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
وی افزود: رسیدگی به خانواده شهدا و پیگیری حال آن ها برای همه لازم است چرا که نیاز روحی و روانی ما را تامین می کند

 در اين ديدار از خانواده هاي معظم شهدا تجليل شد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک