آخرین اخبار

29. خرداد 1396 - 12:44   |   کد مطلب: 8035
به همت دفتر امام جمعه و با همکاری کمیته امداد امام (ره) دیشموک
سفره افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) در دیشموک برپا شد+تصاویر
حجت الاسلام راوند بیان کرد: الحمدالله این سفره با شکوه امشب به لطف مقام معظم رهبری(مدظله) و بعد از شب های پر برکت قدر، توفیق عطا شد و در دیشموک پهن شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در حاشیه برگزاری نماز مغرب و عشاء و برپایی  سفره افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) در جمع مردم روزه دار دیشموکی و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه دارن به درگاه حق تعالی، و با اشاره به یکی از دعاهای ماه مبارک رمضان با عنوان؛ اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ و إطْعامِ الطّعامِ ، گفت: خدایا توفیق رزق و روزی به ما عطا کن که با ایتام مهربان بوده، اکرامشان کرده و آنها را اطعام دهیم.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، یکی از سنت های حسنه که در بین اولیاء و انبیاء الهی  وجود داشت؛ همین سفره اطعام بوده است، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص)  می فرمایند؛ سفره ای را دوست دارم که بر سر آن افراد بیشتری حضور داشته باشند.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: الحمدالله این سفره با شکوه امشب به لطف مقام معظم رهبری(مدظله) و بعد از شب های پر برکت قدر، توفیق عطا شد و در این مکان در دیشموک پهن شده است.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، بعدا زا شب های با فضیلت قدر امشب مهمان سفره با برکت افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) هستیم، گفت: در این راستا از همه کسانی که در برپایی این سفره افطاری همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

گفتنی است سفره افطاری بعد از نماز مغرب و عشاء در دیشموک با حضور جمع کثیری از مردم روزه دار دیشموکی، برپا شده است.

نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک، اقامه شد.

عکس از وحید اهنگ

 

t78u

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک