آخرین اخبار

4. بهمن 1395 - 0:07   |   کد مطلب: 7406
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک:
برگزاری جشن تکلیف60دانش‌آموز پسر دیشموکی+تصاویر
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک افزود: در سراسر بخش دیشموک قریب200 نفر دانش اموز سوم راهنمایی ، در این مدت رسیدن به سن تکلیف خود را جشن می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: جشن تکلیف 60 پسر پایه سوم راهنمایی با حضور امام جمعه موقت دیشموک در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: 60دانش اموز پسر دیشموک از مدرسه آزادی متوسطه اول شهر دیشموک، سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

 

منصور صالح زاده افزود: در سراسر بخش دیشموک قریب200 نفر دانش اموز سوم راهنمایی ، در این مدت رسیدن به سن تکلیف خود را جشن می گیرند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش آموزان با وظیفه اصلی خویش در راستای انجام تکالیف دینی خود عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه هایی دانش آموزان را نسبت به تکلیفی که بر عهده آنان است، مسئولیتپذیر میکند.

 

صالح زاده تصریح کرد: فرزندان ما باید از همین ابتدای سن تکلیف، با آداب بندگی آشنا شوند تا بتوانند در راستای اطاعت از خداوند متعال و عمل به دستورات دین اسلام گام بردارند.

 

حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت در این جشن در جمع دانش آموزان اظهار کرد: سرگرمی های امروز از جمله بازی های و سرگرمی رایانه ای یکی از بدترین کارهایی است که شما را از انجام کارهایی که باعث تقرب الهی می شود، منحرف می کند.

 

وی با بیان اینکه، رفیق ناباب برای سن شما دانش آموزان خطر بزرگی محسوب می شود، تصریح کرد: مواظب دوستان خود باشید و در انتخاب دوست خوب دقت کنید.

 

حجت الاسلام عبدالپور با اشاره به اینکه، دوست ناباب یکی از مهمترین عوامل بدبختی نوجوانان و جوانان ما است، گفت:  رفیق نادرست باعث منحرف شدن جوانان می شود.

 

وی تصریح کرد: با قرائت و به پاداشتن نماز و انتخاب دوست خوب، بندگی خود برای خداوند را آغاز کنید و با انجام این کارها خویش را به خداوند نزدیک تر کنید.

در پایان این جشن، دانش آموزان به امامت حجت الاسلام عبدالپور امام جمعه موقت نماز جماعت برگزار کردند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک