آخرین اخبار

21. دى 1395 - 13:56   |   کد مطلب: 7364
بخشدار دیشموک گفت: با بصیرت و هوشیاری ضمن حفظ وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی و تحت رهبری مقام معظم رهبری یکپارچگی خویش را به منصه ظهور می رساند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور وهمیشه درصحنه دیشموک برگزار شد.

 

مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور وهمیشه درصحنه دیشموک برگزار شد.

 

حسن امیریان بخشدار دیشموک در این مراسم با بیان اینکه، تفکر ایران اسلامی بدن هاشمی رفسنجانی در ذهن نمی‌گنجد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی یکی از زیرکترین مردان کشور، آئینه تمام نمای بیش از 50ساله خود  را از دست داد.

 

وی با بیان اینکه، بدون تردید فقدان رفسنجانی، ضایعه ای برای حوزه علمیه می باشد، گفت: فقدان هاشمی رفسنجانی مرد طوفان های سهمگین برای روحانیت درد جانکاه است.

 

وی با اشاره به اینکه، چون ققنوسی با آتش اجل برافتد ققنوسی جوان سربرآرد، تصریح کرد: ماهرگز به ایران بدون رفسنجانی فکرنکرده بودیم و هرگز تصور این را که ایینه تمام نمای انقلاب و نظام را ازدست بدهیم، تصور نکردیم.

 

بخشدار دیشموک بیان کرد: به همین جهت امروز ملت ایران درغم واندوه فرو رفته است.

 

وی اضافه کرد: بدون شک هاشمی رفسنجانی زیرکترین، کیسترین و هوشمندترین فردی بود که درمواجهه بابحرانها شیوه  عبور از بحرانها بوده است.

 

امیریان گفت: نقش بی بدیل او در فرماندهی جنگ تحمیلی و در خلاء فقدان امام و تعیین رهبری مقام معظم رهبری، در دوره سازندگی برهمگان روشن است.

 

وی اظهار کرد: رفسنجانی درجوانی که با شور انقلابی به نهضت امام پیوسته بو، از همان زمان رویای آبادانی ایران را در سر می پروراند و با کتاب امیرکبیر قهرمان مبارزه با استعمار نشان داد که بدنبال پا گذاشتن بر مسیر امیرکبیر است ودردوران سازندگی تحولی بنیادین درهمه زیرساختهای ایران بوجود آورده است.

وی به ادامه برنامه هاشمی رفسنجانی و خودکفایی امروزه ایران درعرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه به لحاظ کارامدی دولت دکتر روحانی، با هدایت رئیس جمهوری خردمند وآگاه به مسایل بین المللی  جایگاه ایران درجهان تثبیت شد و مخصوصا در موضوع برجام با بصیرت تیم مذاکره کننده، اردوگاه غرب دچارچنددستگی شده است.

 

امیریان با بیان اینکه، اسراییل و وهابیت تکفیری به رهبری عربستان از موفقیت ها و ثبات سیاسی و اقتصادی ایران نگران و درصدد برهم زدن ارامش و امنیت داخلی ما هستند، متذکر شد: امامت ما با بصیرت و هوشیاری ضمن حفظ وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی و تحت رهبری مقام معظم رهبری(مدظله)  یکپارچگی خویش را به منصه ظهور می رساند.

 

وی گفت: گرچه ما امروز بواسطه فقدان هاشمی رفسنجانی قلبهایمان آکنده ازغم واندوه هست اما تاریخ ایران ازاین فراز و نشیب ها فراوان دیده وهمواره مسیرخودش را باقدرت به پیش می برد و هرگاهی ققنوسی با اتش اجل برافتد ققنوسی جوان سربرارد وامروز چهره های برجسته، وارسته وخردمند امثال دکترروحانی دراین مملکت فراوان و مصمم به ادامه راه رفسنجانی خواهندبود.

 

این مراسم باشکوه با قرائت قرآن آغاز شده و با سخنرانی بخشدار دیشموک با پایان رسیده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک