آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 23:22   |   کد مطلب: 6878
آتش‌سوزی در یک فروشگاه عمده مواد غذایی(فروشگاه مواد غذایی کرمی) در شهر قلعه‌رئیسی از ساعت 21 امشب در خیابان امام خمینی(ره) این شهر شعله‌ور شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  آتش‌سوزی در یک فروشگاه عمده مواد غذایی(فروشگاه مواد غذایی کرمی) در شهر قلعه‌رئیسی از ساعت 21 امشب در خیابان امام خمینی(ره) این شهر شعله‌ور شده است.

 

پس از شعله‌ور شدن آتش در این فروشگاه بزرگ با تماسی که با آتش نشانی قلعه رئیسی گرفته شد کمتر از 5 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و شروع به خاموش کردن آتش شدند.

 

با تماسی که شهردار قلعه‌رئیسی با آتش‌نشانی دیشموک برقرار کرد خودروی آتش‌نشانی از آن منطقه وارد قلعه‌رئیسی شد و خوشبختانه حضور به موقع آتش نشانی قلعه رئیسی و مدیریت درست آب در آتش نشانی آتش خاموش شد.

 

در این فروشگاه انواع مواد غذایی وجود داشت که بسیاری از آنها از بین رفتند اما حضور به موقع آتش نشانی قلعه رئیسی و یک آب پاش آتش خاموش شد.

 

 

کمتر از دو ماه گذشته هم حادثه دیگر در یک فروشگاه لوازم خانگی رخ داد و نیاز است هم مردم دقت بیشتری کنند و هم مسئولان نسبت به افزایش ماشین آتش نشانی در قلعه رئیسی کمک شایانی کنند.

عکس: آرمند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک