آخرین اخبار

3. آذر 1395 - 18:52   |   کد مطلب: 6759
در همایش تجلیل از برگزیدگان شباب استان کهگیلویه و بویراحمدصورت گرفت:
کسب 6 عنوان برتر شباب دراستان توسط ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه+ تصاویر
ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در همایش تجلیل از برگزیدگان شباب استان کهگیلویه و بویراحمد 6 مقام برتر شباب استان را کسب کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به مناسبت هفته بسیج و با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزیدگان شباب استان در بخش های مختلف تجلیل شد.

 

در این مراسم ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به عنوان ناحیه برتر در حوزه شباب با کسب ۶ مقام معرفی و از تلاش های سرهنگ سعیدبرومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تقدیر و بااهدای لوح سپاس از ایشان تجلیل شد.

 

مجید آذربارگون مسئول قرارگاه شباب ناحیه کهگیلویه نیز مقام ناحیه برترشباب، مدیر شباب ناحیه برتر در رزمایش استانی 95 و مدیر شباب ناحیه برتر در رزمایش کشوری 95 رابه خود اختصاص داد و با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل شد.

 

در ادامه این مراسم از محسن پور ابراهیمی کاربر شباب پایگاه پایگاه قمر بنی هاشم ۲ به عنوان پایگاه برتر وکامران سخن سنج به عنوان کاربر فعال و برتر تالار های شباب استان انتخاب و وحید آهنگ به عنوان کاربر شباب حوزه امام محمد تقی دیشموک به عنوان حوزه برتر مورد تجلیل قرارگرفت.

 

لازم به ذکر است که از سایر نواحی در بخش های مختلف شباب تجلیل شد.

 

شبکه شباب سراسری است و تمام رده های تابعه و پایگاه های بسیج را تحت پوشش خود قرار می دهد و در واقع این شبکه به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی اینترنتی طراحی شده است.

 

این شبکه مجزا و جدا از اینترنت بوده و سرویس دهی آن بر روی شبکه اینترنت نیست اما تمام کارهای اینترنت را انجام می دهد و به هیچ گروه و جناحی وابسته نیست.

photo_2016-11-23_17-10-43dsc07177

photo_2016-11-24_07-25-55

dsc07220

tyrtfyu

 

 

 

dsc07210

 

 

dsc07210dsc07212

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک